Annons:
Etikett14-allt-som-är-gratis
Läst 6243 ggr
gardit
2015-02-26 18:47

Din dröm

Att drömma är gratis! Hur skulle ditt liv se ut om pengar inte var något problem? Hur/var bor du? Vad gör du på dagarna? Ensam eller i sällskap? Kort sagt, jag undrar hur ser ditt drömliv ut.

Annons:
ElisabethB
2015-02-26 18:55
#1

Jag skulle köpa mig en bostadsrätts-etta i Uddevalla som jag skulle inreda riktigt mysigt. Där skulle jag bo med ett par raskatter. Jobba skulle jag inte göra mer än halvtid och på fritiden skulle jag vara ute med katterna eller vandra på stan.

Helst skulle jag vilja bo ganska högt upp i huset, inte längst ner utan ha så fin utsikt som möjligt.

Vänner har jag runt mig, men inte alltför nära inpå..

Kanske låter som en tråkig dröm, men jag önskar mig inte mycket för egen del 🙂

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

gardit
2015-02-26 18:59
#2

Min egna dröm är att bo i ett litet hus eller en gård på landet, med lite olika djur. Hönor, katter, hundar och bikupor, kanske några får eller nötkreatur om jag har marker som behöver betas. Kamin eller kakelugn i huset så jag kan elda om det blir kallt. Goda grannar på lite avstånd. Arbetar gör jag varierat, kanske 20-30 timmar i veckan, eller intensivt i säsong och lungt däremellan♡♧ Vännerna finns på lagom avstånd, kanske rentav en särbo, jag behöver min egentid♤♡

[JeanetteK]
2015-02-26 19:33
#3

#1 Drömmar är aldrig tråkiga! ❤️

#2 Låter jättemysigt. 🙂

2011 flyttade vi till Skåne från Stockholm och bytte förortsliv mot ett liv på landet. Så delvis lever jag min dröm redan nu. Men om pengar inte spelade roll skulle jag flytta vår gård och våra djur en bit bort från samhället. Maken och jag skulle inte jobba utanför gården och vi skulle vara självförsörjande med kött och odlingar. 

Vi  har en massa olika djur redan, men om jag skulle lägga till några så skulle jag vilja ha några getter, kalkoner, en till hund och några fler får.

Record
2015-02-26 22:51
#4

På miljonär.ifokus får man drömma, att varje månad går plus ( statligt anställd), varje dag få vara frisk, kunna äta sig mätt, trevliga vänner utan större krav, hus o hem nästan gratis, det bästa av allt när man vaknar var det sant!! 🙂

Ria74
2015-02-27 13:42
#5

Hade jag fått drömma hade jag bott på samma ställe som jag gör nu, med lite fler djur, inte jobbat mer än kanske ett par timmar per dag så jag kunde vara hemma med dottern mer. Kanske startat ett eget litet café.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Em_
2015-02-27 14:12
#6

Jag hade bott på landet och varit självförsörjande på animaliska produkter. Jag hade dock velar jobba åtminstone halvtid i yrket jag utbildar mig till, så ett par anställda hade behövts. Jag hade rest mycket också, gärna gjort lite volontärarbete med exotiska djur. Och eftersom jag måste slita mig från datorn och börja städa så hade en städerska inte varit helt fel :P


Annons:
Aleya
2015-03-02 03:37
#7

Jag skulle nog plugga till läkare. Sen skulle jag bygga ett hyreshus där folk skulle kunna bo hyfsat billigt. Eller flera spridda i landet. Jobbat hade jag gjort fortfarande. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

LCHFtravaren
2015-03-03 20:38
#8

Hade jag varit ekonomiskt oberoende hade jag först sålt allt jag ägde och hade så jag inte hade någonting som knöt mig till Sverige. Jag är en sommarmänniska och jag fullkomligt hatar vintern så jag hade sökt till ett varmare klimat. Jag  hade säkert velat spendera somrarna i Sverige så ett sommarhus hade varit nästa steg.

När jag hade slagit mig till ro i mitt varmare klimat hade jag funderat på vad jag skulle göra för att sysselsätta mig. Ingen mår bra av att inte göra något så jag hade hittat på något. Kanske hade jag tagit ett års ledigt från allt vad arbete heter bara för att jag hade kunnat men sen hade det kliat i fingrarna.

Det bästa livet hade varit sommar året om, njuta av livet med grillat och ett glas dricka av valfri sort och känna ett lugn och en inre frid. Jag hade kanske kunnat tänka mig ett lite café som sidoarbete - någon form av arbete med människor i alla fall.

Typ i alla fall.

"Unum castigabis, centum emendabis"

"Live long and prosper"

Stephanie
2015-03-05 11:57
#9

Jag skulle göra samma sak som jag gör nu, dvs plugga till civilingenjör. Men med mindre ångest över CSN och pengar i allmänhet. 🙂 Jag är nöjd med lägenheten och området, skulle inte vilja flytta.

Kanske att jag hade tagit körlektioner och skaffat bil om jag haft råd 😛 Det skulle underlätta mycket!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[JeanetteK]
2015-03-07 15:31
#10

Vad roligt det är att höra alla drömmar!🙂En sak som slår mig är att alla drömmarna är relativt realistiska! Inga storslagna historier med miljoner, slott och stora bilar utan mer att leva gott och ha det fint och mysigt runt sig med vänner och djur.

gardit
2015-03-09 19:24
#11

Kul att läsa om era drömmar! Det är viktigt för oss att drömma sig bort från allt elände ibland, vi mår alla bra av det. Att för sitt inre måla upp en bild av harmoni och hälsa får oss automatiskt att må lite bättre. Jag önskar att ni alla får leva ert drömliv!

dundeer
2015-08-01 23:28
#12

Oj vilken gammal tråd. Jag har faktiskt en tatuering på handleden just för detta syfte, att aldrig glömma bort att fortsätta drömma…! 

Min dröm är att bo på min egna gård, en stoor gård med alla olika sorters djur. Jag ska kunna leva utav denna gård, vara till största delen självförsörjande! 
Med mig på gården har jag min man och våra två barn! 
Jag tävlar aktivt med mina hundar och möjligtvis har en småskalig kennel.

Ravynsfair
2015-10-02 23:11
#13

Livar upp denna gamla tråd igen. 

Skulle jag ha obegränsat med pengar så skulle jag köpt upp min pappas föräldragård i norraste norra Finland och sluppit allt gräl i släkten. 
(25 mil nordöst om Kiruna)

100hektar skogsmark, privat badstrand, vandring och skoterslingor, stort rejält hus med tillhörande stall och ladugård, fristående bastu, eget sågverk och utsikt över sjö och fjäll från sovrummet.

Detta har dessvärre börjat förfalla då ingen längre orkar ha hand om det. 
Både farmor och farfar är döda, varken pappa eller någon av hans 10 syskon vill ta tag i att rädda det även om de slåss om att få ha gården i sin ägo.
(De har alla ärvt en bit av gården men ja, alla vill ha allt) 
Är uppvuxen där så jag spenderade mycket av min barndom i lappmarkerna. 

Jag skulle rusta upp det hela och sponsrat det lokala slädhundsföretaget(?), kan man säga så? 
Bygga träningsbana åt dem och mängder med hagar åt hundarna, marken är ändå obrukbar. 

Är själv intresserad av drag men har inte kunskaperna för att driva eget, skulle spendera tid hos dem och lära mig massor.
Min hund skulle älska det även om han skulle frysa halvt ihjäl varje vinter resten av hans liv. 

Till gården har det tidigare dessutom tillhört en camping med stugby om 12 stugor som min farfar byggde upp på 50talet. 
Pappa köpte upp det för en 20år sedan, hade igång det några år om somrarna ihop med min mamma men tappade intresset, lät förfalla och sålde allt för ett par år sedan för en spottstyver. 

Skulle köpa tillbaka det och rusta upp det mer än vad nuvarande ägare gjort och själv ansvarat för campingen. Hårt jobb, det märkte jag som liten (föräldrarna jobbade ju jämt) men bara naturen där uppe gör det hela värt det. 

Utöver detta önskar jag mig frisk från min Fibromyalgi. 
Vänner blir svårt att ha omkring sig där uppe, det är inte många som bor där och jag är inte mycket för att skaffa mig nya vänner. 
Sambon lär jag kunna övertala till att följa med även om det blir jobbigt för honom att lämna familjen 100 mil bort .
(Min egna familj skulle vara 180mil bort men det ser jag inga problem med då jag ändå inte är så särskilt glad i dem, ironiskt va? eftersom jag vill ta mig an en släktgård.)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
n00bArtWork
2015-10-18 00:03
#14

Mitt drömliv där pengar ej var ett problem:

Jag hade köpt hus med min sambo utanför Sthlm, byggt en studio till honom på gården för att kunna hålla på med sin musik där.

Vi hade jobbat med något som kändes viktigt för oss, i vilken grad är oviktigt bara så man får vardag och gör något nyttigt och inte bara går hemma.

Jag hade velat rest och upplevt så mycket som möjligt, pluggat massor av intressanta kurser och främst hade jag nog tagit med min mamma på resor, hon fick stå ut med mycket under de år hon hade hemmavarande barn (från 1966 till 2008) och hennes ekonomi har alltid varit i botten medan min far (separerade) haft pengar men vart sniken så har hon alltid gett mig det bästa hon kunnat, vi lånade en brudtärneklänning (skogsgrön aftonklänning) till min skolbal och hon fixade mitt hår m.m jag var inte mest piffad på balen men jag var åtminstone där hel och ren med en klänning, hon skulle behöva ett break och få bara leva en stund innan det är försent.

platinium
2015-11-10 04:01
#15

Jag hade köpt mig en lägenhet, typ en trea fastän jag är själv, och göra ena rummet till arbetsrum/gästrum. Skulle inreda det precis som jag ville. Skulle sedan hjälpa föräldrarna med lån och renoveringar av sin bostad etc, kanske skicka iväg dem på en resa. Skulle skämma bort mina vänner då och då.

Skulle starta upp ett företag, något jag verkligen vill nu med men inte har ekonomin till. Trots att pengar inte hade varit ett problem så skulle jag nog ändå vilja ha något att syssla med.

Hade rest en hel del, älskar verkligen att besöka nya platser och träffa nya människor, få ta del av andra kulturer m.m. Hade införskaffat en nyare kamera, och köpt en cykel, tagit körkort.

Kanske hade köpt ett sommarhus på någon ö på västkusten, och kanske ett hus eller en lägenhet i något varmt land.

Varga
2015-11-11 22:43
#16

Åh vilken rolig tråd! Den här måste jag verkligen fundera på, för jag har säkert tio olika scenarion på "om jag blev rik" :p Återkommer snart ^^

Record
2015-11-12 11:29
#17

Var rik #4, men efter nattens "inköp", trött för att vakna helt pank. 😡

densomundrar
2015-11-24 16:36
#18

Jag skulle gå ner i arbetstid, bo på en gård med ett generöst garage och med massa djur och hyra in djurskötare när jag åkte på roliga och spännande resor. Kanske skulle jag plugga till något drömyrke eller alternativ byta till ett jobb jag brinner för men som ger dåligt betalt. Ev öppna eget, då man inte är beroende av att det ska gå bra för att man ska kunna överleva. Jag och gubben skulle självklart ha några barn och förhoppningsvis hade vi haft mer tid och ork till att umgås med nära och kära.

tlover
2015-11-30 09:41
#19

Leva med: Min man, mitt/mina barn (har ju bara ett än men förhoppningsvis blir det fler) och gärna andra familjemedlemmar i närheten/på gården (om dom vill det). Massa djur tex häst, kor, getter, kaniner, höns, bin, katt, hund etc

Boende: Samma plats som nu men i ett nytt, timmrat, miljövänligt, energihus som är ganska litet men med en sån planlösning att det känns stort. Med jordkällare, riktigt skafferi, elfritt kylskåp, vedspis, utekök, torrtoaletter, egen filtrering av gråvatten och växthus kopplat till huset.

Med stugor/hus på gården där likasinnade kan bo och en Dojo där folk kan komma och bo och träna oavsett kampsport. Gratis såklart.

Mat: Egenodlad och egenuppfödd mat eller vilt/vildplockad och sånt som måste köpas är eko.

Fritid och resor: mer möjlighet att fara ut i naturen "till vardags", en längre resa/år gärna i Sverige alt norden och en - tre "helgresor" /år tex till en spännande marknad. Gärna en stuga efter kusten i Norge med båt så man kan lära sig att fiska i havet.

Övrig ekonomi: Mer pengar till sparande och välgörenhet. Även lite mer pengar till vardagen tex möjlighet att köpa glasögon då det behövs m.m

Min mans jobb: Så mycket/lite han vill, dvs antagligen så fortsätter han med sitt hantverk men utan press på pengar.

Mitt jobb/företag: Jag jobbar 25-75% beroende på säsong, jobbet flyttar till stan men med möjlighet att fortfarande jobba hemifrån. Anställda (som kan ta hand om det tråkiga he he) och lokal i en villa med trädgård så att det går att ha ett temuseum i resten av huset och ett tehus i trädgården. Större verksamhet allmänt (mer teer, tillbehör m.m.) och möjlighet att skriva/sälja teböcker.

l'm back

Record
2015-11-30 11:29
#20

Fortsätter att drömma om den Svenska kronan och Dollarn går upp, så man får tillbaka lite av mina tidigare drömmar. 😃

Annons:
NiklasTyreso
2015-12-02 18:32
#21

Jag drömmer om att flytta tillbaka ut på landet till ett Pettsson torp, leva billigt och kunna leva på avkastningen på mina investeringar. 

Kanske dags att göra en ny budget, för att tydliggöra vad som krävs för mitt mål. Jag vill kunna leva ett enkelt liv men behöver nog byta bil minst var tionde år, behöver bensinpengar, vill kunna köpa ett par skor och och kläder varje år, vill kunna betala för årskortet till simhallen (jag känner en pers som har årskort på simhallen istället för duschmöjlighet hemma på torpet) där jag redan idag motionerar, jag vill ha råd att äta nyttigt och hälsosamt.

Det är några år kvar till mitt barn blir vuxet, så planerar jag nu kan jag ha möjlighet att nå målet när hon blir självgående. Hon ska inte bli lidande av en pappa som vill leva väldigt billigt. Min dröm är min, inte hennes.

MyntareCarlsson
2016-01-01 16:11
#22

Mina drömmar kan lätt sväva iväg! 

Men det hade varit en dröm med något så enkelt som att kunna hålla sig med lite hjälp med hushållssysslorna så att jag kunde spendera mer tid med mina barn eller med livet i största allmänhet.

Jag tycker om att göra hushållssysslor men vill inte göra dom för att jag måste utan för att jag känner för det.

 www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

vendelay
2016-01-24 10:29
#23

Jätteroligt att läsa vad ni skrivit, puffar upp denna tråd så fler kan drömma sig bort!

Jag trivs ganska bra som mitt liv är det, men jag skulle vilja skänka mer till välgörenhet och jag skulle gärna betala av bolånet på banken. Jag vill bo kvar där jag bor och jag vill behålla mitt jobb, men det skulle vara kul att kunna köpa massa god mat utan att behöva titta på priset och köpa ännu roligare klätterträd till katterna!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Halvdansken
2016-01-26 20:06
#24

Vi skulle bo kvar där vi bor, ute på landet i Danmark, med 3500 kvm tomt, så vi kan odla en del själv. Jag skulle byggt mitt önskeväxthus som kostar 100.000 (som jag fick jag ett pris på, och bleknade). Sluta jobba, kanske skaffat ett par hundar. Slappnat av.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[WickedAlly]
2016-01-29 23:45
#25

Vi köpte hus i somras och trivs gott här så vi hade nog bott kvar, fast fått undan all renovering rätt fort tror jag. Kanske så småningom sålt och köpt en liten gård istället. Sen hade jag betalat av bolånen samt bil/mc-lånet. Sparat och låst en rejäl slant till ungarnas framtid. Sen hade jag nog öppnat ett litet café/b&b, skaffat mig några höns och odlat lite. Det största jag drömmer om är att säkra ungarnas framtid, inte för att de ska kunna dra fötterna efter sig genom hela livet såklart men jag vill att de ska veta att hjälp finns om det skiter sig.

XeZafir
2016-01-30 15:27
#26

Mmmm drömma är underbart!

Jag hade köpt mig ett ställe i Portugal och bott där större delen av året, kanske sålt vårt nuvarande hus eller låtit barnen bo kvar om de inte ville föja med. Barn och barn, minstingen blir 18 snart ;)

Jag hade anlagt en agilitybana som jag kunde vistats i året om. Hade betalat flyget för vänner från Sverige som ville hälsa på.

Jag hade rest och sett världen, finns så många lustfyllda platser jag skulle bott på.

Jag hade gett mina barn ett startkapital så de slapp vända på varje krona.

Ja, det är några av mina drömma :) Det finns en uppsjö av dem 😃

Stallmima
2016-01-31 17:31
#27

Jag skulle köpa en gård och starta firma.  Jobba med det jag tycker är kul

Annons:
Nikklador
2016-02-08 13:22
#28

Mitt liv hade varit ganska likt det jag har dock hade både jag och min fru arbetat lite mindre så vi kunde vara med barnen och hunden mera dock trivs vi båda så oerhört bra med våra yrken. 

Vi hade bott i de hus jag har ritat vilket vi kommer att göra om några år om allt går enligt planerna 🙂

 Hjärta http://nouw.com/sawas Hjärta

[Daisy-Moa-Elsa]
2016-02-10 21:21
#29

Då hade jag en bostad kvar där jag bor idag men hade befunnit mig i Senegal för att fördjupa mig Sabar där mina dagar hade varit fyllda med dans och trummande. Och mycket troligt hade jag jobbat ideellt både här hemma i Sverige och i Afrika

Varga
2016-02-16 05:20
#30

Älskar att jag skrev att jag ska återkomma snart, för flera månader sen :p Men here goes;

Jag är faktiskt delvis på väg mot mitt drömliv, och även om det är en lång väg kvar så känns det ändå som att jag är på rätt väg! Om ca en och en halv månad börjar jag flytta in i ett fantastiskt litet torp utanför Rimbo, med kamin inne, vedeldad bastu, gäststuga, växthus och en stor trädgård. Dit flyttar jag med min fantastiska drömhund Lobo. Samtidigt känner jag att jag äntligen har börjat hitta tillbaka till min kreativitet, så förhoppningsvis kan jag börja klura mer på mina alternativa inkomstkällor och på så sätt "lönejobba" mindre. 

Totala drömmen vore ju en större gård, fler djur med vänliga grannar som kan ha koll på djuren när man åker ut och reser. Och att kunna livnära sig på det man älskar (vilket för mig är att mångsyssla, kort sagt :p).

[tk1971]
2016-03-07 15:07
#31

Åh, då skulle vi köpa det där lilla huset som vi letat efter i flera år. Jag vet inte hur många visningar vi varit på, men det är många. Och köper man ett hus så måste man ju inreda det så att man trivs där. Det kostar en del.

Cindy S
2016-03-08 05:53
#32

Jag är en rik författare, skriver kanske 5 timmar om dagen, men ibland skriver jag dygnet runt.

Jag har ett litet hus nära centrum av Uppsala(magiskt nog har nästan alla mina familjemedlemmar flyttat dit), minst 5 rum, men inte jobbigt nog att städa. Jag handlar ofta på IKEA, men har vissa dyra grejer, men måste hålla mig jordnära(så elektronik för 50 000 men resten IKEA grejer, haha).

Jag har ormar, katter, kanske något annat husdjur. En tajt vängrupp, kanske lite romantik, men jag gillar att leva själv. Kan vara mysigt att ha någon annan att vakna upp med, det har jag aldrig prövat.

Reser lite då och då, blir inte igenkänd för jag skriver under pseudonym, men har kontakt med folk under pseudonymen via nätet.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

NiklasTyreso
2016-04-20 16:56
#33

Jag har skrivit om min långsiktiga dröm ovan (torpet på landet med självförsörjning och inkomster av kapital), men nästa steg för mig nu är att 1) att förvalta mina sparpengar och att 2) pressa mina månadskostnader (jag borde nog bl a skaffa en cykel och minska bilåkandet). 3) Jag behöver göra en bra målfokuserad plan för hur jag förverkligar min dröm.

densomundrar
2016-04-20 17:44
#34

#33 härligt, jag önskar dig lycka till :-)

Annons:
NiklasTyreso
2016-05-06 13:09
#35

Jag har sett över riskspridningen i mitt sparande och har delat upp kapitalet på fyra olika men bra fonder. Börsen sjunker regelbundet i nuvarande trend, så jag försöker handla billigare och billigare ju längre tiden går genom att köpa fondandelar var tredje månad. Målet är fortfarande torpet med självhushåll och därutöver leva på mitt kapital, men det ser ut att kunna dröja ganska många år innan jag är där. Fortfarande behöver jag lönearbetets inkomst för att stadigt kunna spara.

Corgitok
2016-05-20 22:21
#36

Jag skulle vilja ha en stor villa med rum till allt som behövs. Vrdagsrum, spelrum, avslappningsrum osv. Jag har en stor och fin trädgård. Området är nära natur, skoj och sjö men endå nära staden så det finns lagom mycket folk och mindre normer där. Mitt jobb är en elit veterinär som gärna är med i djurfilmer på animal planet. Att ha 2 hundar skulle vara perfekt men att ha två minigrisar och 2 getter också skulle vart pricken över i:et! Det är min dröm…😍

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Kråkbo
2016-05-24 00:35
#37

Min dröm är att bo närmare mina barn de bor en bit utanför Stockholm tyvärr gör bostadsbristen att det inte funkar, långa resor kostar mycket, är sjukpensionär och pengar räcker inte till. Mina barn är allt för mig.

[tk1971]
2016-05-24 07:15
#38

Det ser ut som att min dröm (se ovan) kommer att uppfyllas : )

Nu har vi köpt det där huset som vi letat efter i många år. Vi flyttar dit på sensommaren, det är en stor trädgårdstomt där vi kanske kan ha några höns och kanske kan vi skaffa en till hund (både jag och sambon har alltid tyckt om djur).

Nu håller vi på och säljer vår nuvarande lägenhet och det ser ut som att intresset är stort. Andra visningen är idag, och vi har redan fått många bud. Kanske får vi mer pengar över än vi kalkylerat med, och det är ju aldrig fel : )

densomundrar
2016-05-24 07:18
#39

#38 kul att höra :-)

ElisabethB
2016-05-24 20:03
#40

#38 Jätteroligt att höra!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Jaguar_
2016-08-12 14:36
#41

Oj ja om man fick drömma om denna dröm man helst inte vill tänka på, för man vet det aldrig kommer ske, men ändå drömmer man lite ändå 😎

Klart man själv tänkt på detta om man skulle ha sådan tur att vinna pengar. Man skulle klart betalt av alla skulder man har. Köpt de bilar man vill ha, byggt huset man vill ha. Köpt hus i Italien och bott där när det är ruggigt i Sverige. Tagit och gått språk kurs och 2 andra kurser jag vill gå. Kanske startat något eget. Jobb skulle jag klart göra på max halvtid. Vill inte förlora det. Rest och sett saker och upplevt världen.

Skulle även köpt något jag vet någon vill ha men inte har en suck att få till någon (vän/familj) eller betalt av någon skuldsumma åt familjemedlemmar. Typ betalt av hela mammas hus och det största lånet t ex och även resa med dom utomlands och betalt resan dit,hem, hotell , men inte alltid. Får ju inte bli en vana. Det är roligare när det är spontant. Tror det är mer glädjande än att bara ge bort pengar.  🙂

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Annons:
Iskall
2016-08-12 16:51
#42

Min dröm är att bo i ett hus, lagom långt utanför stan så att jag skulle kunna gå in till stan om det skulle behövas. Annars så skulle jag ha en privat chafför som skulle skjutsa mig dit jag vill. Ha en privat kock som skulle laga 5 stjärnig mat.

Skulle bo där i huset tillsammans med familjen.

Huset skulle vara inrett med toppmorderna saker, men ändå är i gammalt stuk.

Jag skulle nog jobba idiellt när jag kände för det, bara för att få den sociala kontakten.

Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Upp till toppen
Annons: