Annons:
Etikett30-ot-trådar
Läst 2547 ggr
[krutgubben]
2016-07-15 13:51

Jag är miljonär.

På erfarenheter och tycker personligen att pengar låter oss styras för mycket, en politiker kan med bara ord få tex en börs att rasa. Hälsa och sjukvård styrs också av pengar och det ska dras in på olika saker hela tiden mm. Pengarna styr om vilken idrottsförening ska vinna en liga eller ej, vissa människor kan göra vad som helst för pengar.

Annons:
Ria74
2016-07-15 15:56
#1

Jag håller med dig.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

densomundrar
2016-07-22 21:53
#2

Skrämmande, helt klart

[Hukanson]
2016-08-11 17:21
#3

Vår rikedom på erfarenheter är till hjälp om vi bestämt oss för att bli miljonärer. Viljan kommer först men sen är det fritt fram för ideer och vägar att gå. På teve idag visades två män som blivit miljonärer en i Piteå och en i Norrköping som blivit miljonärer för att de ville bli det i den bransch de gått in i. Sen tycker jag det är fascinerande att se vad de använder pengarna till? Bägge byggde fina hus med litet gammeldags slotts stuk dyra möbler och många rum litet herrgårdsaktigt. Bägge tyckte sig vara kungar i sina företag och började kritisera samhället som de tyckte lade käppar i hjulet för företagare. Vad vore din dröm att genomföra? Hur skulle din tillvaronsom miljonär se ut om det viktigaste kom först?

TjockaBerta
2016-08-19 14:30
#4

Jag skulle köpa ett hus i gott skick. Det måste inte vara stort och lyxigt men bekvämt och modernt. Jag skulle köpa lite dyrare kläder än jag gör nu och jag skulle resa mera. Gärna bjuda med hela familjen.

>>>Malum domesticum<<<

Upp till toppen
Annons: