Annons:
Etikett04-handla-rätt
Läst 4172 ggr
Maria
2/23/10, 5:42 PM

Handla smart

Här kommer en länk från Göteborgs stad. Ganska bra tyckte jag. Lite vardagstips om pengarGlad

Handla smart

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Alexej
2/23/10, 9:43 PM
#1

Det är en bra länk, lägger den i länksamlingen.

Hittade det här:

Låt inte laddare till mobiltelefonen eller andra adaptrar sitt kvar i kontakten när de inte används. Förutom att de drar el så kan det även vara en brandfara.

Något som jag gör….Skäms

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Maria
2/23/10, 10:02 PM
#2

Jag har faktiskt slutat med detFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Hawknestgrove
3/2/10, 11:53 PM
#3

ja, kuvertmetoden vore egentligen något jag borde praktiskera. Felet är ju att man betalar så mycket vid datorn numera.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[SarahOhrn]
3/3/10, 1:02 AM
#4

#1 Det måste jag bli bättre på, här sitter det i laddare o sånt ändå, jättedumt!! :( Imorgon ska jag börja dra ur dom jämt, främst för brandfaran! Men skadar ju inte om elen blir lite billigare också :)

Hawknestgrove
3/4/10, 5:44 PM
#5

ja Sarah, jag gör det för brandfaran. såg på tv för några år sen, att just  laddare hade orsakat brand i ett hem. Sen är jag lite sur på alla dessa klumpiga klumpar till omformare som man måste ha till kringutrustning till datorerna.  Kan någon tala om för mig, varför de inte kunde byggas in i  själva sakerna? Jag blev själaglad, när jag köpte datorhögtalare, små, där klumpen sitter i en av högtalarna….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[SarahOhrn]
3/4/10, 10:48 PM
#6

#5 Ja, jag vet! Hemskt.. Måste lära mig detta.. Ja, det undrar jag med kan jag säga! Helt onödigt…

Annons:
Hawknestgrove
3/7/10, 2:43 PM
#7

ja bort med dem när du inte använder dem. det är ju fult dessutom!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: