Annons:
Etikett04-handla-rätt
Läst 3272 ggr
menhir
2009-08-11 20:19

Reklamation K-Rauta utan problem! :-)

I förrgår köpte vi en kompostkvarn/grenflis där plasten sprack efter några kvistars körning.

Vis av erfarenhet av tidigare reklamationer hade vi laddat med energi och argument men tji fick vi för de bara bytte ut den utan att ens ifrågasätta.

EGENTLIGEN är det ju så det ska gå till men idag känns det snarare som något ovanligt.

Glad är jag ialla fall, ibland går det smidigt, trots allt!Glad

Annons:
[Norum]
2009-08-11 21:04
#1

Jag kan förstå att det kändes lite snopet.. haha
Man är ju så van att argumentera tills man är blå och så behöver man inte det helt plötsligt! Förvånad

Imasy
2009-08-11 22:12
#2

Hihi, sådär känner jag när jag ringer FK ;)

Man är fly förbenad och har laddat upp en hel monolog med deras fel och brister som man tänker bombardera dem med.

Och så kommer man av sig helt när den i andra änden är jättetrevlig ;)

menhir
2009-08-12 00:33
#3

Snacka om I-landsproblem!! Skrattande

Hawknestgrove
2009-08-13 14:40
#4

Ja likadnat med min micro, jag köpte på Rusta för lite över ett år sen. En månad efter att den vanlga ettårsgarnatn gick ut, så sprack luckan i ett hörn. Bara att åka in och få en ny. InGa diskussioner ens.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: