Annons:
Etikett08-gratissajter
Läst 4763 ggr
Alexej
2009-06-09 15:48

Gratis bilresor!

Kör en bil helt gratis!

Jo, det är faktiskt sant, och inte så konstigt egentligen. Det händer nämligen rätt ofta att våra bilar hyrs envägssträckor, och behöver köras tillbaka därifrån de kom. Så istället för att vi fraktar tillbaka dem har du möjlighet att få en gratisresa mellan två städer.

Heertz freerider

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
MariannE11
2009-06-09 17:07
#1

det har faktiskt min sambo utnyttjat några gånger med resor mellan norrland o Sthlm…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

fotokrafs
2009-06-10 18:09
#2

Vi har också utnyttjat den tjänsten. Minst 10 bilar har vi åkt, och då främst mellan Stockholm och Göteborg. Maken har bättre koll på antalet.

guraknugen
2009-06-10 19:04
#3

#2: Fast det har ju inte blivit så mytcket sedan man fick jobb, hösten 2006. Det var ju lättare när man var arbetslös att få det att stämma rent tidsmässigt med lediga bilar. 18 bilar har det blivit totalt och det mesta var då 2006.

Kul också att det blir lite olika bilar varje gång, tycker jag, fast på just Hertz blir det ju oftast Volvo, Ford och Renault.

  1. Renault Trafic (skåp)
  2. Volvo XC70 Automat
  3. Renault Trafic (buss)
  4. Renault Trafic (skåp)
  5. Volvo S40 Automat
  6. Ford Focus
  7. Volvo S80
  8. Ford KA (Världens fulaste bil bakifrån?)
  9. Volvo S80 Automat
  10. Ford Fiesta
  11. Ford Fiesta
  12. Renault Master (skåp)
  13. Volvo V50
  14. Renault Master (skåp)
  15. Renault Modus
  16. Ford KA
  17. Renault Modus
  18. Volvo XC90 Automat

Det var väl riktigt intressant…Skrattande

JohannaMax
2009-06-10 19:25
#4

Jag lyckas inte komma in på den länken…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Gasoline
2009-06-10 19:41
#5

#4 Inte jag heller.. Tror hon fixar till detta så fort hon ser de.

Alexej
2009-06-10 20:25
#6

Fixat! Skrattande

#3 Ingen Porsche? Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
fotokrafs
2009-06-11 09:53
#7

#3 Att du var så ambitiös och skrev upp alla bilar, visste jag inte (eller så hade jag glömt).

Sen har du rätt i att det inte blivit så många turer sen du fick jobb. Tror även att det faktum att vi sålde lyan i Bohus också har en liten del till detta.

Hawknestgrove
2009-06-11 16:59
#8

Anmälde mig för ca 2 år sen, men sedan jag såg att det aldrig var några bilar som passade mig och mina sträckor, så lessnade nog de på mig

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

guraknugen
2009-06-11 19:08
#9

#8: Vad menar du? Har de tagit bort dig?

Eftersom jag var arbetslös när vi åkte som mest, så hände det ibland att vi spanade in bilar som gick till destination X och bilar som gick från destination X samtidigt.  Bara för att få åka ut och åka lite, mest för nöjes skull. Ofta kan man komma undan med en kortare bussresa, exempelvis har vi åkt till Landvetter flygplats med Hertz-bil, sedan buss till Göteborgs central och därifrån Hertz-bil hem igen… Även Malmö åkte vi till på det sättet. Först till centrala Malmö, sedan buss till flygplatsen som ligger utanför, vad heter den nu igen? För att spara några slantar åkta jag dessutom buss själv medan hon såg sig om i Malmö, sedan tillbaka till Malmö med Hertz-bil och sedan hem igen…

Hawknestgrove
2009-06-11 20:05
#10

ja jag får inga mail längre….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

guraknugen
2009-06-13 07:48
#11

Okej, lite märkligt. Jag har inte bokat någon gratisbil på säkert något år eller så och jag får fortfarande epost lite då och då. Det kanske helt enkelt inte varit några bilar från eller till de orter du angivit? Jag har ju angivit Göteborg och liknande, och då är det kanske större chans än om man anger exempelvis Kungälv.

Hawknestgrove
2009-06-15 20:04
#12

ja, jag har ju inte ens angett någon specifik ort….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

guraknugen
2009-06-15 20:46
#13

Okej, då vet jag inte hur det fungerar… Det kanske är så att det har fungerat tidigare men att de ändrat så att man numera måste ange specifika orter?

Men det låter lite långsökt. När jag fyllde i det där en gång i tiden, så var jag ju tvungne att ange en eller flera, högst tre, orter för att kunna få information om bilar via epost, så jag fattar inte riktigt hur du tidigare har kunnat få den informationen ändå, utan att ange detta…

Annons:
Upp till toppen
Annons: