Annons:
Etikett13-semestertips
Läst 2872 ggr
Alexej
5/1/09, 11:40 AM

Så bor du gratis på semestern!

När lågkonjunkturen är som djupast firar allt fler semester på hemmaplan för att spara pengar. Men det finns en uppsjö av möjligheter att bo alldeles gratis utomlands oavsett om det rör sig om en helg i New York eller ett halvår i Provence.

Mer till det på di.se.

Skulle du tänka dig att byta din lägenhet/hus på semestern?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Aviendha
5/1/09, 1:15 PM
#1

Kanske, om jag verkligen kände förtroende för personen jag skulle byta med. Finns nog många studenter som har tomma lägenheter sommartid som man kanske kan hyra av. Jag är en av dem och många vill ju till skara sommarland så min kommer lånas ut till vänner och bekanta iaf ;)

JohannaMax
5/1/09, 7:16 PM
#2

Jag skulle nog inte vilja låna ut mitt hus till folk jag inte känner. Det är ju fullt med våra saker o det vill jag ju inte bli av med eller att nån annan tar sönder det.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

fotokrafs
5/1/09, 8:07 PM
#3

När jag var mindre hängde jag med kompisen och hennes familj då de bytte hus (eller var det bara så att de passade huset?) med några de kände. Tyckte det var en bra grej, men vet inte om jag skulle byta med främlingar.

shintaida
5/2/09, 12:41 AM
#4

Njae, jag är rädd om min integritet, så jag kan INTE tänka mig att låna ut vårt hus. Är rädd för att folk ska börja glo i lådor och sånt, för att "kolla vad man har för nåt" för "skojs skull".

Men jag har en LÄGENHET också, som jag använder när jag arbetar som Tarottolkare, så DEN kan jag tänka mig att hyra ut för en mindre slant till SKÖTSAMMA personer. INTE festande ungdomar eller barnfamiljer!!! Tyst Det är en etta.

Finns i Grycksbo 1 mil från Falun, Dalarna, om det finns intresse. Flört

elyse
5/2/09, 1:55 AM
#5

Om jag ägde lägenheten jag bor i, kanske, men nu gör jag inte det. Och jag skulle bara byta med någon som redan bytt hus/lägenhet flera ggr och hade goda omdömen från dessa byten.

fotokrafs
5/2/09, 2:03 AM
#6

#4 Är intresserad! Jag och Gura har tänkt semestra i Dalarna i augusti. Vågar du hyra ut någon dag/ar till oss, är det bara att skicka ett PM Flört

Annons:
Upp till toppen
Annons: