Annons:
Etikett07-internet
Läst 1855 ggr
Imasy
3/26/09, 1:37 PM

Billigt Bredband?

Vet någon vart man kan få ett billigt bredband utan att ha hemtelefon?

Frågar åt grannen, som bara vill ha internet men ingen hemtelefon.

Annons:
JohannaMax
3/26/09, 1:49 PM
#1

Jag har tele2´s mobila bredband och för det ger jag 99:- i månaden

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Imasy
3/26/09, 1:53 PM
#2

#1

Men är det en fast summa som man får surfa för hur mycket man vill, eller är det begränsat?

JohannaMax
3/26/09, 1:59 PM
#3

Jag får surfa så mycket jag vill

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Mari
3/26/09, 2:43 PM
#4

#3 Tele2 fungerar det bra med mottagning överallt? Vad för hastighet har du? Eller finns det bara ett när det gäller mobilt?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

JohannaMax
3/26/09, 3:10 PM
#5

Förra huset vi bodde i fungerade det inte så bra men det var det inget som gjorde eftersom det var 1 meter tjocka stenväggar… Nu funkar det jättebra och har funkat även där inte vanliga mobilen funkar när man har det med sig. Visst kan det vara lite strul nån gång ibland att det kopplar ner men det är inte så ofta så det kan man leva med tycker jag. För ett år sen var det mer sen gjorde de nån bättrig sen har det funkat jättebra.

Jag har det långsammaste, billigaste alternativet de har men det går precis lika fort som här på jobbet o här har vi raketfart…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Mari
3/26/09, 3:12 PM
#6

#5 åh låter perfekt :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
JohannaMax
3/26/09, 3:21 PM
#7

#5 Ja, jag tycker att det fungerar super!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elize-l
3/26/09, 7:15 PM
#8

Vi har bredband via telefonjacket men ingen hemtelefon, funkar det med =)

Imasy
3/26/09, 9:24 PM
#9

#8

Vilket bolag har ni?

elize-l
3/27/09, 7:44 PM
#10

Telia

Hawknestgrove
3/27/09, 7:59 PM
#11

Ja, jag får väl säga, att ska du ha fast bredband,så välj inte annat än Telia. Grannen här har Glocalnet och de är mer utan bredband än med. Kopplar ner i ett…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Gullan402
3/27/09, 8:10 PM
#12

#11 Jag  har tele2 och det funkar bra… Däremot har jag haft Glocalnet och det funkade inte. Har haft telia tidigare men de hade "fyllt sin kvot i telestationen" så det var bara att välja nått annat bolag eller vänta på att någon skulle säga upp sitt bredband i grannskapet.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

FrokenLindgren
3/27/09, 8:16 PM
#13

Vi kör på ComHem och det brukar vara utan problem. Hade ingen hemtelefon när vi skaffade det utan har lagt till det i efterhand.

Annons:
Ninjisen
3/28/09, 9:39 AM
#14

Jag har haft tele2 och nu bredbandsbolaget, iof IP telefon i men man kan ta bara internet, och dom 2 bolagen är billiga!

Alexej
3/28/09, 11:53 AM
#15

Kan bara ha Fastbit här :( 300 kronor/månaden….

En granne har tele2 och det funkar inte alls. men betala måste han ändå. Abo över 18 månader.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

martdat
3/28/09, 5:51 PM
#16

3 mobilt bredband, det enda som funkar här, 199 kr i månaden men narturligtvis ska de lägga på 20 kr för pappersfaktuta,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: