Annons:
Etikett09-blocket-tradera-och-ebay
Läst 2203 ggr
Ninjisen
2/17/09, 3:46 PM

Ebay

Jag har precis vågat mig in på Ebay träsket, tänkte att det skulle vara lika kul som Tradera… Och jag hade rätt! Är man duktig på engelska så hittar man vad man vill ha :)

Något jag har beställt mkt av är nagelvårdsprodukter.. Varor från kina är mkt billigt!!!

Sen löshår är väldigt billigt…
Frakten från kina gick på en hundring, men jag köpte saker för 250 kronor som LÄTT skulle kostat tusenlappen här i sverige…. Hur kul som helst!!

Annons:
Hawknestgrove
2/17/09, 3:59 PM
#1

HAha ja hur kul som helst. MEn var försiktig med fraktkostnaderna. JAg hadelade en grewj en gång på Ebay och där var frakten tre gånger så dyr som själva grejen. MEn annars såär dt bra. Brukar köpa min kattmynta där av en tjej i Minnesota

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

dragonheart1976
2/17/09, 4:55 PM
#2

För alla kattälskare finns en säljare "jago24online" som erbjuda klösträder till lågpris (mycket billigare än i Sverige) och ta 21 € (210 sek) fraktkostnader.

Länken

Och om någon behöver hjälp med EBAY så tveka inte och kontakter mig, jag är nog tyskaFlört

Ninjisen
2/17/09, 7:08 PM
#3

Ja dom där frakkostnaderna har också fått mig förbannad några gånger… Man får verkligen akta vad man köper.
Ingen ide att köpa en tung bok där som tar mkt i frakt, men lätta saker som en tröja tex är ju en annan sak :)

Upp till toppen
Annons: