Annons:
Etikett28-varning-för
Läst 3290 ggr
[ElisabethYL]
8/10/11, 5:41 PM

"För bra för att vara sant"

Tänkte att eftersom några nästan "för bra för att vara sant" har kommit upp i olika trådar - varför inte samla de i en tråd och berätta om du/ni lyckats eller misslyckats med det…

Själv får jag själv en hel del erbjudanden i min inbox på e-posten, men har blivit så trött på allt sånt att jag slutat öppna sånna meddelanden..

Annons:
Hawknestgrove
8/10/11, 8:45 PM
#1

ja hur många bilar, mobiltelefoner, matkassar tvapparater har jag inte missat……….Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[NeferNefer]
8/11/11, 7:45 PM
#2

För bra för att vara sant… då kommer jag att tänka på de gånger folk har försökt värva mig som säljare för Natures Own och liknande. Pyramidspel! Just nu försöker en god vän värva mig för något trädprojekt i Afrika, minns inte vad organisationen kallar sig, men det handlar om att man ska betala för trädplantering i Afrika, och efter några år får man årlig avkastning och tio år senare får man tillbaka tio gånger så mycket som man ursprungligen betalade. Någon som tycker att det låter bekant? I så fall hoppas jag på att få höra om det är trovärdigt eller om det är för bra för att vara sant.

Hawknestgrove
8/11/11, 8:15 PM
#3

Låter nåt som pyramid det också?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: