Annons:
Etikett07-internet
Läst 2565 ggr
densomundrar
9/8/15, 7:49 PM

Cocopanda

Är det någon som provat att beställa från cocopanda? Hoppas jag får lägga in mitt inlägg här, det handlar ju om att spara pengar :-) Är det ett företag att lita på? Bra eller dåliga erfarenheter? Har kollat på lite hårprodukter och dom är billigast där.

Annons:
Ria74
9/8/15, 9:03 PM
#1

Har aldrig handlat där, men spontant brukar jag kolla efter om man kan handla med faktura. Går det brukar jag beställa för en mindre summa första gången för att se hur produkterna är och hur det funkar rent allmänt.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

densomundrar
9/8/15, 9:25 PM
#2

Produkten jag tänkt handla kostar där 79 kr medans den på lyko kostar 149, lite för stor skillnad för att inte undersöka alternativet :-) Läste att vissa inte gillade lukten så ska kolla på produkten fysiskt i butik, är lukten ok kommer jag nog att beställa från cocopanda. 79 kr är ju inte så mycket egentligen, men vill checka med någon som har erfarenhet av företaget innan jag beställer, det kan ju vara ett stort varningstecken även om jag inte uppfattat det, det är alltid bra att kolla andras erfarenheter först när det gäller internethandel tycker jag :-)

Ria74
9/8/15, 9:29 PM
#3

Har du testat att googla efter recensioner? Ibland kan man hitta recensioner i bloggar och liknande :) Det var ju en rätt rejäl slant du sparar om det är samma produkt så förstår att du vill testa.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

densomundrar
9/8/15, 10:01 PM
#4

#3 Google är min vän, men med just detta var den inte det. Det enda jag hittade var från prisjakt och det lät lite för bra för att vara sant, ville gärna ha något mer att gå på innan jag bildade mig en uppfattning. Tack så mycket, ska lukta på produkten fysiskt i butik och faller den mig i smaken beställer jag.

Upp till toppen
Annons: