Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett01-vardagstips-informationer
Läst 1324 ggr
Tant Grön
0

Gratis havreprodukter

Har ni beställt havrelådan? Den är värd 135 kr och man betalar bara frakten 25 kr.

Den släpps ca kl 09.10 - 09.15 om dom inte ändrar tiden. http://lantmannen.se/aktiviteter/Super-Havre-Me/Bestall-havrelada/

Staffan
0

Skoj idé - hoppas någon här lyckas knipa en låda… :)

// Staffan

Tant Grön
0

Jag fick i alla fall upp sidan så man kunde fylla i namn och adress. Hoppas jag får en låda. Älskar allt med havre.

Staffan
0

Då låter det ju som att du fick en låda -
nu finns det inte ens ett formulär där… :)

// Staffan

Tant Grön
0

#3 Testa i morgon 09.10 och tio minuter framåt. Uppdatera sidan då och då.
Lycka till.

[tk1971]
1

Åh, den där ska jag försöka få. Jag tror havre är nyttigt. Får testa imorgon.

Men förbinder man sig till nåt…?

JonnaCecilia
0

Sitter och uppdaterar men nejdå. Läste på bloggen att tiderna kan variera, samtidigt står det att man ska "hänga på låset"… Öh, ja visst, kan ju sitta och uppdatera lantmännens hemsida hela dagen!? Hur tänkte de där?

JonnaCecilia
0

Sitter och uppdaterar men nejdå. Läste på bloggen att tiderna kan variera, samtidigt står det att man ska "hänga på låset"… Öh, ja visst, kan ju sitta och uppdatera lantmännens hemsida hela dagen!? Hur tänkte de där?

JonnaCecilia
0

Och på femton sekunder (bokstavligt talat) så gick det från att torsdagens till fredagens lådor var slut?! Grr!

Tant Grön
0

Nu är det öppet 09.20

Tant Grön
0

fortfarande öppet 09.29

[tk1971]
0

Yes! Jag lyckades knipa en.

Tant Grön
0

# 11 Vad kul 😃

Tant Grön
0

09.33 fortfarande öppet. Kanske folk antingen har fått sin låda eller gett upp.

Tant Grön
0

# 8 Innan dom öppnar för dagen så står det att lådorna är slut. Minst 5 - 10 minuter har dom haft öppet när jag har kollat. Nu är klockan 10.00 och det är fortfarande öppet.

Grace2009
0

Nu har jag också lyckats skicka efter en havrelåda 👍

Tant Grön
0

#15 Grattis 🙂
Om jag räknat rätt så är det sista chansen i morgon, så passa på ni som inte fått.

JonnaCecilia
0

Yay, lyckades äntligen! :) passa på nu, ni som är uppe och inloggade!

InkaAthilea
0

Jag har också fått. Jippi. :)

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

InkaAthilea
0

Ni andra som fått lådan. Fick ni en bekräftelse på mailen? Jag har inte fått det än… och inbillar mig att jag kan ha skrivit fel…. :( Hur många dagar tog sen sen innan ni fick lådan?

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

[tk1971]
0

Jag har inte fått nån bekräftelse på mailen… så man kanske blev utan då?

JonnaCecilia
1

Nope, men det stod"Tack för din beställning" på hemsidan efter att jag skrivit in mina detaljer.

[tk1971]
0

Hm… fick ett sms om att jag fått ett paket från "Roupez profile ab". Kan det vara havren? Men det företaget är inriktat på reklam och profilkläder…

Grace2009
0

#22 Fick jag med nyss. Har inte beställt något annat så måste vara havren! Ska hämta ut det ikväll.

InkaAthilea
0

Har inte fått nåt SMS ä.. så hoppas att det dyker upp snart :)

Tant Grön
0

Fick också sms från Roupez profile ab. Skall gå och hämta ut det nu. 🙂

Tant Grön
0

Det var havrelådan 😃Fantastiskt att man kan få allt detta gratis.

Grace2009
0

#26 Ja, jag har också hämtat mitt paket. Måste bara komma ihåg att betala de där 25kr däremot. Men känns verkligen som ett kap. Kommer dela med mig med min kompis som är glutenintolerant, hon kommer att vara så glad.

[JeanetteK]
0

Vad kul att ni lyckades knipa lådor! Är ni nöjda med innehållet?

[tk1971]
1

#28: Alltid roligt att få nåt gratis ; )

Har hittills hunnit smaka på havremjölken (helt ok, jag brukar dricka Ica:s Solhavre varje dag) och havreflingorna (lite mer tveksamt, de innehåller mycket socker och sirap vilket jag tycker är lite onödigt och sirapen ger en lite bränd smak). Men allt blir nog uppätet : )

Grace2009
1

Jag smakade havredrycken, och tyckte inte att det var så gott. Men jag gillar inte hemgjord havredryck heller så. Men jag tänkte att jag säkert kan baka på den!

Har kokat gröten med aprikos och blåbär också. Luktade jättegott när man öppnade paketet men jag tyckte att gröten var lite hård. Vanligtvis tycker jag att havregryn blir väldigt mjuka och lena när man kokar gröt på dem, men i denna blandning förblev grynen ganska fasta/hårda för mig. Man kanske kan göra chokladbollar på blandningen istället 😍

Tant Grön
0

Har bara hunnit smaka på flingorna och jag gillade dom. Blandade dom med lite torkade tranbär och det blev väldigt gott. Gröten skall bli spännande att prova. Kanske kan man blanda i lite mer vatten och koka lite längre om den blir för hård? Makaronerna skall också bli intressant att prova. Visste inte att det fanns havremakaroner.

Tant Grön
0

#30 Nu blev jag sugen på chokladbollar. Låter som en bra ide att göra. Du kan väl berätta om det blev gott?

Grace2009
0

#32 Nu har jag äntligen gjort chokladbollarna! De var svåra att rulla, fick liksom "krama" smeten till bollar. Det är en del tuggande kan jag säga så jag gör det nog inte igen med grötmixen. Däremot var det väldigt gott med fruktbitarna så jag blandar nog i lite frukt nästa gång jag gör vanliga chokladbollar. 

Jag tror min kompis får ta grötmixen också däremot 😃

InkaAthilea
1

Idag kom min låda också…och fakturan låg i. Nu behöver jag inte oroa mig för att nåt gått fel iaf :)

[tk1971]
0

Nu har jag testat aprikos & blåbärsgröten. Den tar nog lite tid att vänja sig vid. Kändes söt och fick ingen riktig grötkonsistens. Och var är blåbären?