Ge loppisprylarna nytt liv!
Det är fantastiskt att förvandla en trist möbel med hjälp av målarfärg och tyg och sedan se den finna sin plats i hemmet.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Det har jag gjort mycket. Har en blandad kompott i huset. Är ju svag för de lite äldre möblerna så det passar ju bra. Mycket jobb är det men det blir ju både billigare och personligare, så ett bra tips verkligen.
Jag har också fixat och ändrat en del. Gjorde utbildning till möbelsnickare och då lär man sig att se möjligheter. Har bara bilder på papper men ska försöka att fixa datorbilder:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Här är en kreativ tjej som får vad som helst att bli ursnyggt (om man gillar färger då) :) Helt klart något att inspireras av. :)
#3 Hon har många fina grejer. Finns mycket under kategorin: Etiketter.
Sedan gillar jag hennes fototapet, har en liknande i mitt sovrum. Hennes kommer från Rusta för 599 kronor.

ojojj, det var vackert, den där fototapeten. Vilken sagoskog, där sover man nog gott.
gamla möbler är det bästa som finns, dessutom kan man lätt hitta ordentliga stabila och billiga saker som håller länge och inte som allt billigt skrafs som man köper på jysk.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan