Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett05-prisvärda-butiker
Läst 2473 ggr
Ninjisen
0

Mina mat butiker!

Jag månadshandlar på willys och Lidl… Dom har bra pris på sina varor!
Det dom inte har på willys finns pålidl och tvärtom.. Sen saker som bröd, frukt och grlnt som behövs köpas då och då köper jag i en affär som ligger bara några meter från mig, tyvärr dyr men man är ju bekväm!

Jenna-Gun
0

Samma här handlar månadsinköpen på Willys.

Vi har inte varit på Lidl än. Men det kanske man skulle göra.

Hawknestgrove
0

Ja säga vad man vill, det är plånboken som styr och det mesta avLIdls grejer är helt ok. Tyvärr, så har vi inte det i Strömstad, utan det är Uddevalla. De får inte öppna här för kommunen….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

dragonheart1976
0

Själv har jag inte varit hos Netto än men kolla deras hemsida då o då. Dom har fina erbjudanden när det gäller grönsaker. Netto finns ofta i närheten av Lidl och så kan man passa på o titta in.

Gullan402
0

ICA supermarket och sen vår lanthandel Nära Dig blir det oftast. Åker jag till stan blir det Willys och ÖB och lite på ICA Maxi och COOP forum.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Ninjisen
0

Ja ÖB är en gammal favorit med, dom har så himla mkt.. Inte bara mat! Men maten är så billig där, iaf sånt som konserver.. pasta… såser… En klar favorit!!

Alexej
0

ÖB är bra och min närmaste affär…:) Sedan kommer Jula med Ica supermarket och en djuraffär och mitt emot finns McDonald. Så jag kan inte klagar:)

På ÖB köper jag alla hygieneartiklar och godis så klart. Plus kattsand.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gasoline
0

Storhandlar oxå på Willys och Lidl, men handlar även en del på coop extra och handlar resten på ICA när jag kommer hem. Såsom glass, mjölk och sådant som är ganska värmekänsligt då jag måste åka minst 4 mil för att "storhandla". Däremot storhandlar jag inte varje månad, utan ungefär varannan, då frysen blir tom =P