Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett02-hem-och-hushåll
Läst 1577 ggr
Alexej
0

Kung för en dag?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kommer ni ihåg Magnus Ugglas låt från 1997?

Jag tycker den är härlig och så sann! Det är så jag känner mig varje 19. Då kommer mina pengar från försäkringskassan. Mitt liv verkar består av en enda väntan på att det bli den 19. Har jag otur är det en söndag och jag måste vänta tills den 20. Mycket av planeringen handlar om just den dagen. Resor, födelsedagar, frissan, räkningar, allt handlar om att försöka lägga det efter den 19.

Veckan innan har man oftast inga pengar "men den 19. smäller det". Då åker jag och handlar. Unna mig något extra. Kanske kollar rund i affären, spelar ingen roll att det är Röda Korsets försäljningen. Kanske tar en fika? Man har ju några tusend på kontot…Oskyldig

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gullan402
0

Yes, känner verkligen igen mig!!! Idag är jag kung för en dag och tänkte faktiskt på den låten när jag var och handlade.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Alexej
0

Grattis;) Och imorn är det min dag….

Förtidspensioner delas ut efter födelsedatum. Alla som är födda mellan den 1. och 15. i en månad får redan den 18. och vi måste väntar en dag till.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja, jag fick mina idag. Så i morgon sätter jag mig och betalar räkningar

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Vad heter skådesspelaren i filmen? Jag tycker han är underbar:)

martdat
0

fick mitt vårdbvdrag i dag, jag känner likadant , speciellt sissta veckan innan så bara länktar man till den 18 e, men jag betalade elen o akassa, körde runt netto så blev det slut, men det var kul på netto o kassta ned billig mat,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Gullan402
0

#4 skådisen heter Olle Sarri, han spelade Anton i c/o Segemyhr och var med i Heja Björn bl. a

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Alexej
0

Tack:) Ser nuförtiden bara på tysk Tv men just Segemyr har jag sett mycket. Visste att jag hade sett honom men inte mer var. Han är kul!

Alexej
0

Igår var jag kungen/drottningen:)

Men jag tog det lugnt. Fast jag tankade bilen full, 700 kronor bara för det…

Ninjisen
0

Ja det är skönt, barnbidraget har kommit, nu är det bara att vänta på resten så man kan åka och fylla på sina matförråd haha!