Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett03-onödiga-utgifter
Läst 1537 ggr
Hawknestgrove
0

Gå inte vidare i samma spår!

Nu pratar jag försäkringar. Där finns massa pengar att tjäna. När ett nytt försäkringsbrev kommer, ge dig tid att ringa runt och kolla den som har bäst pris! Ge dig inte med att bara trampa på i samma spår. Glöm inte, att försäkringsbolag är vinstdrivbande företag och inga välgörenhtsinrättningar. Så där kan du tjäna massor.

Kohandla även med din bank, om att du SKA ha din intenetbank gratis, om du inte har det redan. Hälsa dem, att ICabanken om många andra är gratis och du ska inte behöva betala för att du INTE sätter din fot på deras fina marmorgolv.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Såg nåt TV-program där folk blev intervjuade om sina försäkringar. Och sedan kollade en fackman deras försäkringar. Många var dubbelförsäkrade eller betalade absolut för mycket för sina bilförsäkringar. Så där försvinner nog mycket onödiga pengar.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

martdat
0

jag prutade ned min bilförsäkring 1100 på ett år bara genom att säga till dem att jag blivit erbjuden det lägre hoss ett annat bolag, de sänkte till det jag var erbjuden på det andra stället på en gång,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

SergeantHanna
0

Jag vill rekommendera den här sajten: http://www.insplanet.com

Det är en försäkringsförmedling, som letar rätt på billigaste försäkringen för just det du vill försäkra.

Du fyller i på deras hemsida, och sedan ringer de upp dig.
Väldigt bra att man kan få prata med någon också, det finns ju en del bra tillval man kan vilja ha på t ex sin hemförsäkring.

Jag har använt deras tjänst två gånger, båda gångerna för hemförsäkring. Jag är kanonnöjd!

Jag skulle försäkra en tvåa i Uppsala när jag hittade Insplanet, och den billigaste försäkringen jag själv kunde luska fram låg på drygt 1200 kr per år. Insplanets försäkringförmedlare föreslog Moderna försäkringar som billigaste alternativ, och jag försäkrade lägenheten för drygt 700 kr per år.

JMax
0

Östgöta Brandstodsbolag, Länsförsäkringar där jag har mina försäkringar ägs av försäkringstagarna. Går bolaget med vinst får delägarna dvs försäkringstagarna återbäring. Förra året fick jag tillbaka 500:- för bilen o gubben fick mer eftersom huset står på han o så hade han två bilar. I år tror jag inte det utdelas nån återbäring då det inte gick så bra finansiellt förra året.

Men det är verkligen värt att kolla upp man kan spara en massa pengar!! Men samtidigt måste man vara rätt försäkrad så lusläs villkor!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!