Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett: 09-blocket-tradera-och-ebay
Läst 1724 ggr
Alexej
0

Stöd kattverksamheten genom Tradera!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gunilla/Hawknestgrove är Medarbetare på Kattkommando Syd och säljer en del saker från deras butik genom Tradera. Går in på hennes auktioner och kolla om du hittar något du vill ha!

Tradera

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Åh, tack för reklamen! HAr även en del att sälja som inte är kattleksaker, utan lite porslin, kläder o dyl. Allt går till kattverksamhet. Kommer att lägga ut mer allteftersom jag betar av!

Både Puma och jag tackar och bockar!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Ska betalar skylten imorn och hänger upp på dörren:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

Ska betala skylten imorn och hänger upp på dörren:)

destiny
0

Jag skrev ut ett gäng skyltar häromdagen på skrivaren på jobbet.  Det kan den Skrikandes supersnåla Skrikandes koncernen gott bidraga med. Skrattande Skyltarna hamnar kanske på tradera så småningom under Hawknestgroves auktioner. Glad

Alexej
0

Fina presenter till kattägare:)

skrollan
0

Måste jag kika in på sedan :)

mymlanbus
0

Där finns jättefina saker :)