Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett26-information-om-sajten-och-ifokus
Läst 1556 ggr
Alexej
0

Första bråk på sajten!

Nu har vi haft den första bråk på den här sajten. Det var tråkigt och onödigt men sånt förekommer på många sajter.

Jag ber er alla nu att läsa igenom våra skrivregler och  våra trivselregler! Inga påhopp på andra! Alla har rätt att skriva sina åsikter men:

Tänk på att:

* Alltid läsa igenom dina inlägg en gång innan du trycker på "Publicera inlägg". Då upptäcker du antagligen om du har skrivit fel och kan korrigera det.

* Utgå ifrån att allt du läser har skrivits med gott uppsåt.

* Inte bemöta inlägg som bryter mot sajtens Skrivregler genom att själv bryta mot skrivreglerna.

* Visa hänsyn och vara artig mot andra medlemmar på iFokus.

* Respektera även uppfattningar som avviker från dina egna.

Det gäller både medlemmar och Medarbetare!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lilacbower
0

Jag gör mitt bästa för att sköta mig! Flört

Ensam - men stark!

mymlanbus
0

Någon gång ska ju vara den allra första Flört

mymlanbus
0

#1. Lite OT, men jag börjar provjobb på onsdag och 4 veckor framåt Skrattande

Lilacbower
0

Ja….vad häftigt! Grattis!

Ensam - men stark!

fotokrafs
0

Jag måste vara blind! Jag har inte sett något bråk, har iofs kanske inte kollat alla trådar.. Skönt att det löst sig nu iaf? Skrattande

Alexej
0

#3 jag började läsa det förrut. Häftigt! Vad ska du göra nu?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lilacbower
0

Katten på din bild Alexej är väldigt lik våran Loka!

Ensam - men stark!

Alexej
0

Han är min gammalgubbe Rasmus. Hatar alla andra katter men älskar mig:)

mymlanbus
0

#6. Jobba på tryckeri och göra originaljobb :) Jag hoppas att det kommer att fungera. Det är ett litet företag med bara ägaren och en anställd osså jag :)

Alexej
0

Super. Tyvärr har ju de mindre företag oftast ingengen chans att anställa någon men kanske får du bättre kontakter och iaf är det en erfarenhet!

Hawknestgrove
0

Hm… nåt jag missat? Stickade kanelbullar i går kväll, så därför så missade jag väl alltihop?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

JMax
0

#11 Stickade kanelbullar…?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hawknestgrove
0

Fniss! Kolla Hawknests auktioner på Tradera!

Alexej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fast nu fanns inga auktioner på de kvar på Tradera. Ligger annars här.

Hawknestgrove
0

Nä, får ta och sticka nya i kväll redan! De som finns, ligger ute på lilla privata auktionsforumet. Där är också ett litet ställe, där ni som vill göra något gott, kan lägga bud, eller lägga ut på auktion. Inga mellanhänder, bara ett forum

http://insamlingsauktioner.egetforum.se/forum/index.php