OT- What A Wonderful World
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Blev tipsad på en annan sajt om den här filmen:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Låten är en vacker klassiker och videon var söt 
Sången spelades på min morfars och min svärfars begravningar.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#2 den är så bra att den absolut passar i sådana sammanhang!
Måste låtit härligt när ni satt och lyssnade på den hyllningen till världen och livet.

vilken söt video! Började nästan att gråta när jag såg den
#3 På min morfars begravning var det jag som framförde den. Det var mitt tack till honom och allt han gjort för mig.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#5 Wow, förstår att du valde den låten. Måste vara att vackert minne nu.
#6 Louis Armstrong var hans favorit artist. Att just den låten skulle vara med var bestämt sedan långt innan han dog vilket vi fick veta när vi hittade hans Vita Arkiv. Eftersom jag var det enda barnbarnet av 9 barnbarn som besökte honom då min mormor och morfar levde skilda sedan länge så vart det helt naturligt att jag ville framföra denna i kyrkan. Det var jag och min mamma som skötte allt med begravningen och allt det runt det.
Bra med vita Arkiven. Då fick din morfar som han önskade sig.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus