Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 1929 ggr
Ninjisen
0

Ber om ursäkt

Förlåt!

Jag vill be alla om ursäkt för mitt uppträdande i tråden om socialbidrag.

Det var inte rätt att skriva så som jag gjorde framförallt inte när jag är Medarbetare på sajten.

Men: Jag har ingen forumerfarenhet och jag lever (måste leva) på socialbidrag. Jag kände mig provocerat men jag gick för långt. Därför vill jag be om ursäkt! Glad

Hoppas ni har överseende med mig och jag hoppas att jag bli en bättre Medarbetare. Alla kan vi göra FEL. Flört

Hälsningar Ninjisen

Lilacbower
0

Bra att kunna be om ursäkt! Sånt gillar jag!

Kram på dig!

Ensam - men stark!

AnneN
0

Starkt av dig att be om ursäkt, ursäkten godtas av mig iallafall Glad

Som sagt, alla kan göra misstag… men det är ju faktiskt av misstagen man lär sig saker Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

mymlanbus
0

Snyggt gjort, tycker jag, och ingen är fullkomlig Glad

[Jeremina]
0

Det är inte lätt att vara ny på ett diskussionsforum det vet jag…Flört

Sovgott
0

Det viktigaste är inte att aldrig göra fel utan att man kan erkänna när man har gjort fel! Glad

cosmonita
0

bra, hoppas att du kan gå vidare

Hawknestgrove
0

Tycker inte det var så farligt. men det är klart, jag är en hetlevrad person jag med!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

dragonheart1976
0

Bra gjort Ninjisen! Det händer ibland att man gå över gränsen när man bli provocerad. Det borde inte hända men vi alla är bara människor…

Att be om ursäkt är en form av karaktärstyrkaSkrattande

Gasoline
0

Säger som många andra att det är bra att du ber om ursäkt. Ingen är ju bättre än att man kan göra fel, tyvärr. Jag vet inte riktigt om vi är rätt folk att godtaga ursäkten, men jag är väl med och gör det ändå.

elize-l
0

Bra gjort att be om ursäkt. Gör som jag när du känner att du börjar bli för irriterad, koppla ur och återkom när du fått tänka och inte är så arg längre =)

Alexej
0

#10 Bra tips!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus