Bytebörs
Vad tycker ni om att skaffa en bytebörs? Som Sotarn76 skrev i sin inlägg tycker även jag att det vore bra med en bytebörs.
Själv älskar jag böcker men läser dom förstås bara en gång. Så tänkte jag sätta in utlästa böcker i tråden och byta dom med någon annans böcker.
Kanske kan man även erbjuda gratis arbete t.ex. "jag laga din bil och du klippa mitt hår" när man bor i närheten av varandra.
Vad tycker ni?
Haha, skrev just en omröstning om svartarbete…
Idéen är bra men problemet är att vi bor i ett jättestort land och då blir det dyra resor eller porto. Och då kan man tex likabra försöka vara med när det är loppis på stan eller annonsera på Tradera.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Oj, finns det ingen rabatt när man posta böcker? Känner det till från Tyskland att man betalar mindet porto när det gäller böcker. Annars är det nog ganska dyrt att skicka nångonting med posten.
En ide vore kanske om man kunde dela in det länsvis…så man slipper skicka sina saker och lättare att utnyttja vid bilreparationer, hårklipp mm.
Var och en skriver vad de har att erbjuda och vad de söker.

#3 Precis!
budera har bytesauktioner. Hr inte kollat upp hur det är, men det finns i alla fall där!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

tanken är god, men det förgrömmade portor,,, annars läser jag gjärna böcker, hadde vart perfekt att byta,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag tycker det är en bra idé!
Sara