Vad tycker ni om sajten?
Miljonär.ifokus har redan över 100 medlemmar och en väldigt hög Aktivitetsindex trots att sajten bara är 5 dagar gammal.
Det känns jättekul. Jag tycker det är en bra blanding mellan allvarliga och OT-trådar. Ett högt tempo (som jag gillar) och det finns alltid något nytt att läsa.
Jag gillar blandingen mellan unga och äldre medlemmar och att alla har möjlighet att kunna skriva. Om sig själv eller annat.
Så jag är jättenöjd med sajten. 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag tycker den är bra. Det behövs en sajt där alla vi som inte är "miljonärer" kan dela olika tips och råd med varandra. En annan grej är att man slipper att känna sig ensam med sin skrala ekonomi. Toppen att den finns…
Tycker att det verkar bra här…
Så jag håller med föregående talare.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag är här inne mer än på någon annan sajt så det säger nog det hela. Sidan är skitbra, mycket intressant att läsa.

Den är jätte bra, tittar oftast in ett par gånger om dagen.
Tycker också att det är helt otroligt vad fort den växer, men det säger ju en del om att en sådan här sajt varit efterfrågad, även om vi som medlemmar kanske inte visste om det innan vi hittade hit. ;-)

Gillar med sajten och tittar förbi då och då när jag surfar runt
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Tycker det är en bra och intressant sajt….mycket tips att ta del av samt många andra trådar där man kan ventilera sina erfarenheter o ta del av andras.

Jag tycker denna sajt är helt underbar, har redan fått en massa bra tips och råd om allt möjligt här inne 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag tycker den är bra och viktig i dn här tiden inte bara för att få tips utan även att inte känna sig ensam. Och det är jättevikigt att man vet man stå inte ensam i samhället med sina problem. Särskilt när det gäller pengar har många ett problem att prata om detta.

jättebra ,man får många tips hur man ska fixa sin ekonomi

Ett mycket bra initiativ.
De första trådarna jag läste fick mig visserligen att nästan backa….men efter att slängt fram ett förslag själv som togs emot väl så är jag numera inte bara en stadig besökare utan även deltagare!
Ensam - men stark!

#10 Jättekul Lilacbower att du vågade ge sajten en chans. 
Tyvärr så är det så att vi ofta blir felaktigt bemötta p g a alla nya regler och att vi slussas mellan FK, AF och A-kassa/fack och även soc. Och sen är ju människan så funtad att det är det dåliga vi lägger på minnet (för att vi känner oss så utsatta och är utsatta.)
MEN jag skulle inte vilja jobba på AF, FK eller soc heller. Tänk så jobbigt psykiskt. Heder åt er som orkar och trivs med ert arbete!!!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Jo, jag kan förstå det. Det är inget enkelt ekorrhjul att fastna i. Men ibland får man ta ett djupt andetag och försöka förstå att de enskilda handläggarna inte är de som sätter spelreglerna. Då har väl ändå vi på soc. det enklare än ex. AF där reglerna kan ändras över en natt!
Men kan jag ge ett råd eller två så ställer jag gärna upp på det! Har redan pratat med några i mailen så det är ju även det en möjlig väg.
#10, Tck, min vän!
Ensam - men stark!
Jag tycker det är en kanonbra sajt! Är här inne flera gånger om dagen och kikar. 
Tycker sajten tar upp ett viktigt ämne samtidigt som det är skönt att inte behöva känna sig ensam om pengaproblem.
Suveränt att kunna få tips om billiga erbjudande som ex glasögonen.
Sara

jättebra, och lilcbower!glad att du startade den tråden och valde att stanna, det blir lätt att man fastnar i det negativa, du är en bra resurs och trevlig medlem härinne,
ja detta blir bra, men ekonomi och politik går hand i hand ibland så jag hoppas att vi kan samsas nåtsånär även om vi ibland tycker olika,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Tack…..vad snäll du är!
Ensam - men stark!
Tycker verkligen om sajten. Hittade den nyss av en slump :) Finns mycket kul att läsa och man kan skriva mycket :)
Mycket bra intiativ att starta denna sajt….kram Jeremina! 

En jättetrevlig sajt. Jag har precis hittat den och kollat runt och även skrivit lite. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Verkar som vi är många "miljonärer " !
I att kunna dela med oss av tips och råd till varann.
Toppen!
Jättebra :) För det händer verkligen nåt i tråden. Vissa forum står ju helt still och då är det inte lika kul.
men här kan man få bra tips :)

En eloge till dig alexej som kom på en sån superbra idé att starta denna sajt och GRATTIS till att sajten växer så det knakar.
Sajten är kanonbra!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Den är jättebra.
Är in hit minst tre ggr om dan.
Det är alltid nått nytt
Kram Alexej som startade den
Tycker detta är en bra sida! Jag har inga ekonomiska beskymmer, MEN jag är superintresserad av hushållsekonomi.
Har inget att klaga på förutom en del heta disskutioner, men det händer på de flesta sidor. Tycker denna sida är otroligt bra och aktiv dessutom.