Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett02-hem-och-hushåll
Läst 1585 ggr
huskatt08
0

Hushållsnära tjänster.

Kommentera gärna vad för typ av tjänst ni anlitat samt om ni blev nöjda.

Eller varför ni inte har anlitat hushållsnära tjänster.

huskatt08
0

Äh…blev inte som jag tänkt Obestämd skulle haft med undersökningskolumn….men vet inte vad som hände….nåja

det funkar så här oxå.

Jag har anlitat hushållsnära tjänster i gång och det var  flyttstädning nu i höstas, fick tag i ett bra litet bolag och blev nöjd sen det bästa är ju att jag får dra av hälften nu i deklarationen.

Blir säkert flera som kommer att utnyttja dessa tjänster när det dras av direkt på betalningen, tror jag.

JMax
0

Nej. Har aldrig anlitat det och kommer inte att göra det. Visst skulle det vara skönt men även fast man får avdrag så kostar det.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Firinella
0

Jag har utnyttjat hushållsnära tjänster dvs flyttstädning. Det var superskönt att för en gångs skull slippa städa. Tyvärr blev städningen inte godkänd men de kom dagen efter och gjorde det som det var anmärkt på.

Hawknestgrove
0

Ja som flyttstädning tycke jag att det voe helt Ok. MAn har så mycket annat när man flyttar, så då är det helt klart bättre, att överlåta det på någon annan

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

jag tycker det är en bra alternativ och konkurens för många gamla som behöver städhjälp. Vet ett äldre par som betalar jättemycket till kommunen och det är inte mycket som blir gjort där. Försöker övertalar de att kommunen inte ta illa upp bara för att de byter…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gullan402
0

nej aldrig utnyttjat hushållsnära tjänster. Har inte råd. Men så skönt de skulle vara att slippa städningen nångång ibland Oskyldig.

Jag har ju jobbat i hemtjänsten och städat mycket hos vårdtagarna. Fy vad trist det är eftersom man i allt annat känner en himla stress och det blir inte bra, man hinner inte. Tänk vad bra det vore om hemtjänstpersonalen slapp städningen och att de vore något annat företag som tog de istället. Jag menar inte hos de vårtagare som har hjälp redan med mycket utan de som bara har städ var 3v.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

evamojje
0

Jag anlitar fönsterputsare 2 ggr om året för 150 kr fönstret, Och det är det väl värt Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Jenna-Gun
0

Har inte det.

huskatt08
0

¤7 betalar du 150kr /st för fönstren??

Jag brukar anlita fönsterputsning oxå , har då betalat 300kr för ALLA fönster även mellan då.

Då är det 2 rum o kök det gäller. Det tycker jag är ett bra pris och så himla gott att slippa göra det själv. Flört

evamojje
0

#9 Jag har 8 rutor insida/utsiada och dubbel glas så det är totalt 32 rutor per fönster därav kostnaden *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

martdat
0

nej, det kostar pengar vilket fall som hellst,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

huskatt08
0

Aha..himla massa glas/rutor Flört då förtsår jag att lejer bort putsningen, gör iof jag med mycket mindre rutor Cool beroende på att det är något jag inte klarar rent fysiskt (diskbråck i nacken)

evamojje
0

#12 Skrattande jag med (3 st diskbråck i halsryggen). Har opererat så jag har nu 2 siliconkulor och en skruv i nacken ;-)

Så att putsa fönstren är rätt uteslutet *s*