Detta är bara för bra.
Säkert kan många av er detta, men jag gick på det!Tänk dig att du är en av ett fåtal utvalda som ska välja en världsledare, en president som ska styra över vår jords alla länder och frambringa fred och välmående bland såväl människor som djur.
Du har tre kandidater att välja emellan.
Men först vill jag att du svarar på följande fråga.
Om du kände en kvinna som var gravid och hade åtta barn redan, varav tre utav dem är döva, två är blinda, en var efterbliven och kvinnan själv har syfilis. Skulle du rekommendera henne en abort?
Så vidare till de tre kandidaterna där du ska välja en KANDIDAT:
KANDIDAT 1:
Han samarbetar med mutade politiker, konsulterar astrologer och har två älskarinnor vid sidan om. Dessutom kedjeröker han och dricker ett tiotal glas Martini varje dag.
KANDIDAT 2:
Han har fått sparken från två arbetsplatser, sover alltid till klockan tolv på dagen, rökte opium under sin ungdomstid viduniversitetet och dricker en hel flaska whiskey varje dag!
KANDIDAT 3:
Han har fått en hjälteutmärkelse av sitt land, är vegeterian, röker inte, dricker inte och har inga skandaler bakom sig.
Vilken av dessa kandidater skulle du välja?
Ni som vet, får inte avslöja!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Om man väljer, vad hädner sedan då?
INget. JAg talar bara om svaren i slutet av veckan. MEn ni som vet, sabba inte! För det här var helskoj. Självklart så valde jag nr 3 och tyckte självfallet att kvinnan skulle gjort abort.
#2 har gjort detta förut, men lugnt jag ska inte sabba. Men jag minns att jag valde kandidat 3. Men jag var lite osäker på om kvinnan skulle göra abort eller inte, men att det lutade mot att hon borde göra abort.
Jag vet oxå vad detta går ut på, men ska vara snäll denna gång. Tänk er för innan ni svarar!
Ingen aning…och jag som är så smart…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#5 Haha, det är inte lätt alla gånger ;)
Jag har inte heller någon aning=/ Gör man bort sig om man svarar fel? ;)
#7 Nejdå, men tänk noga. Det är mest bara på skoj, ganska roligt faktiskt när man får veta vad det går ut på.
Svara bara utifrån de faktan som står om de olika kandidaterna. Vilken av dessa skulle ni rösta på?
Och tänk på faktan som står angående kvinnan. Borde hon göra bort eller inte?
Det här är bara en kul grej. Tycker inte man kan göra bort sig alls.:)
Aldrig hon ska göra abort! Nån gång måste det lyckas!!
Kandidat 1 väljer jag. Låter som dom som redan har makten och varför välja nåt annat……..

jag väljer 1
Nej, hon ska inte göra abord. Ser inte problem med barn med handikapp.
Sedan alternativ nummer 1.

Absolut inte abort, har inget problem med handikappade. Nr 1 av kandidaterna. 2 dicker för mycket för att ha koll och 3 är lite för ädel.
Väntar med spänning på fortsättningen =)
Det var för lite information om kvinnan. Att ha många barn säger inte så mycket. Och alla som har syfilis är inte arbetslösa, eller hur? Dessutom vet man inte vilket land det handlar om, vilka villkor familjen lever under. Så jag skulle säga nej till abort och #3 som kandidat.
Jag vet, men jag säger inget! :D
Nej jag skulle inte rekommendera abort.
Skulle välja kandidat 2. Whiskey drickandet kan innebära depression pga arbetslöshet och kan därmed vara lätt att häva. Hans bakgrund från skolstadiet är i detta fall irellevant.
Väntar med spänning.
Kandidat 2. Verkar mest mänsklig.
Vet oxå.
Sara
hade kvinnan syfilis så hade jag rått henne till abort och jag skulle välja kandidat 2
Jag valde oxå ettan. Och bara för att hon inte fått friska barn betyder det inte att hon är en dålig mamma.
Jag skulle nog välja ettan jag… Han verkar ha en fot med i det mesta, och kan då ha mer koll på världen…
Trean är bara för sliskig… Gillar inte sånna som vill vara"perfekt" så att säga.
//Molle
hon har ju två barn som e friska då… eftersom de var åtta…
så detta barn kan ju va friskt…
nr 3 finns inte… perfekta män finns inte..
nr 1 verkar vara en riktig skitstövel.. (men tyvär ganska vanlig kanske.. )
nr 2 känner jag nog mest för…
men nä.. fy.. jag vågar inte svara.. blir bara fel… :S
Jag vet, men tänk er för! Ett eländigt liv skulle ni få om ni väljer fel. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag får inte ihop de 2 frågorna…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hur gick det här då? Jag har tagit reda på svaret men väntar på att TS skall lägga in det här ju!
texterna till kandidaterna är ju en aning vinklade just för att man ska välja en viss person :P

Finns det svar på kandidaterna? Hittade den andra på google:P
När kommer svaren då???
//Molle
aah.. men nu måste nån berätta svaret… faktiskt… :-O

Ej abort, Nr 2.
Har läst om detta förr…

Ej abort, Nr 2.
Har läst om detta förr…

Ej abort, Nr 2.
Har läst om detta förr…
Ok, ni som valde abort, Grattis, ni har precis tagit livet av Beethoven.
När det gällde kandidaterna:
- Franklin D Roosevelt
- Winston Churchill
- Adolf Hitler
haha.. men åååååhh.. XD
#33 Det beror väl på vad man menar med skandaler. Helt fläckfri var ju inte Hitler när han kom till makten.
Hihihi.. de där var lite roligt:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆