Handlar du på postorder på nätet.
Eftersom vi bor där vi bor. Så blir det Internet o postorder. Vi gillar inte att handla kläder och hemmaprylar på stan.
Hur gör ni.
Kläder handlar jag hellre i butik så man får prova direkt i alla fall.
Det är sällan, men sängkläder blir oftast på postorder.
Ibland….både kläder , husgeråd…sista inköpet var en fin klöspelare till mina tjejer
på Ellos…mycket billigare än i djuraffärerna.
Oh ja, alldels för mycket… Till kattena……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

förut när jag gick på soc, hade aldrig pengar så då blev det på avbetalning, ellos o halens tll dottern. men gillar det inte, det sitter ju inte som man tängt sig,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Handdukar och sängkläder köper jag uteslutande på postorder, kläder ibland dock enbart från H&M.
Tycker inte om att gå i affärer. Jeans och skor köper jag dock i butik, och underkläder.
Ibland, snygga gardiner osv.
Beställde en cd-spelare på Haléns till min dotter för många år sedan. Och det tog många år att avbetala den sedan. Det var så höga räntor och avgifter och förseningsavgifter.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nej, jag handlar i affären. Det är lättare att se varan innan man köper. Har skickat efter mycket förr, men ofta var det inte som jag tänkt mig och då var det att skicka tillbaka och det var så jobbigt.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Handlar på internet beroende på vad jag vill ha. Sen går jag ofta på reor.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Både och. Handlar en del på nätet men inte så mycket kläder eftersom jag är så lång så måste jag prova det mesta. Men saker o prylar o lite till dottern, till hästarna blev det en hel del förut.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag handlar både i butik och på postorder via internet =)
jag bor i storstad, men jag är lat xD jag handlar på postorder och man slipper köa i butiker

det händer, det beror tillfället.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
kan man inte göra en lista på bra nätbutiker? jag har dålig fantasi och misstror de flesta sidor haha så det blir alltid ellos, hööks, hm etc börjar bli lite tråkigt nu :P
14# Jag tycker att LaRedoute är bra, men kanske lite dyrt. www.chique.se har fina accessoarer och om man kan tänka sig att handla utomlands så är asos.com bra och man kan hitta riktigt billiga saker. Annars är ju ebay oslagbart! Jag har handlat nästan 50 ggr och allt har kommit fram, från USA, Hong Kong, Kina, Australien, Israel…

Samma som #4 Till katterna…det har blivit ganska mycket till katterna…
ja det var bra svar.
Kul att veta att vi inte är ensamma om att handla på nätet.
Jag handlar mkt på Halens, Ellos, Jotex… Men tråkigt för dom har så hög ränta :/
Beställer lite från Ellos, men slutar oftast med att jag inte har råd att ta ut det i alla fall. Som tur är har de vart gratis retur båda gångerna. Annars beställer jag inte mycket över nätet. Mitt smink, eftersom de är från tvshop.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Ninjisen, försök göra dig av med skulderna därfrån så fort som möjligt! Deras räntor är som sagt, på gränsen till ocker. Att ha konto och betala i slutet på månaden är helt OK, det är en ren vinst, för då slipper du postförskotttsavgift. MEn så fort du drar ut på betalningen…. AJAJAJAJAJ……..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
handlar en del på nätet spel dvd sådant då jag brukar hitta bra priser annars försöker jag alltid kolla runt efter billigt de är viktigt för mig!

jag tycker det är mycket bättre att ta en runda på stan och handla än på postorder,man kan hitta mycket billigt allt från husgeråd till kläder.det ploppar ju upp affärer över allt, men däremot kan jag köpa någon skiva cdon ibland,

Handlar på postorder om jag har sett varan i verkliga livet och det är billigare. Köper aldrig något som har ränta på sig och det ska alltid vara faktura och gärna om det finns rabattkod till fri frakt.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Föredrar att handla i butiker. Handlar ytterst sällan på postorder.