Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett19-goda-erfarenheter-arbetsförmedlingen-socialen
Läst 2064 ggr
Gullan402
0

Positiv kontakt med soc!!!

Jag vill bara berätta att jag har haft ett positvt möte med socialen igår och idag haft ett positivt telefonsamtal.
Nu handlar det inte om att jag söker bidrag via socialtjänsten utan jag har varit i kontakt med dem i ett annat ärrende. Men bemötandet har varit kanon!
Inte bara för att de lyssnat på mig utan för att de faktiskt inte varit nedlåtande eller på annat sätt visat i kroppsspråk att de inte är intresserade av vad jag önskar framföra . De tog mig på allvar. Jag kände mig både gladare och piggare när jag gick därifrån. Och kaffet var jättegott Tungan ute

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Hawknestgrove
0

JA jag ve, att de kan vara underbara. MIn fd och jag hade en jättekris oss emellan en gång. Där vi bodde fans ingenf amiljerådgivning. MEn då ställde socialseketeraren upp! HElt underbar och urgullig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lilacbower
0

Glad

Ensam - men stark!

[mia-38]
0

Jag har bara haft positiva möten med dessa. Min son och jag blev anmälda till socialen från skolan. Hmm??? Vi fattade ingenting. Men vi gick dit iallafall.
Han var mycket trevlig och tillmötesgående.
Fallet blev avskrivet då det inte fanns något att anmärka på.

Har haft andra möten i andra ärenden innan oxå och blivit vänligt bemött då med.