Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett01-vardagstips-informationer
Läst 1816 ggr
[GunillaF]
0

Äntligen Mars

God förmiddag på er allihopa!

Äntligen är första vårmånaden här och jag tycker att allt genast känns mycket bättre!  Skrattande

Gullan402
0

Vi har fint vårväder här. Känner för att gå en långpromenad men MÅSTE röja källaren. Inte kul med nödvändigt. Ska ha hantverkare någongång i veckan.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Alexej
0

Det är härligt. Fortfarande svinkallt men våren känns i luften. Om 3 månader ligger jag i solen och slappar:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[GunillaF]
0

#2 Det gör jag också men det blir i början av Maj på Kreta! Längtar!

destiny
0

Såg två av mina grannar ute i trädgården idag. Dom jobbade för fullt iklädda sina vinterkläder från mössa till handskar! Tungan ute Trädgårdsjobb får vänta tills det blir varmare i luften för min del. Cool Jag brukar vara sist i kvarteret som kommer igång. Varje år. Oskyldig

siberlina
0

ja  snart  är det  vår  ,hurra hurra

JMax
0

Det kändes bra och vårigt tills jag mötte en jobbarkompis när jag tvättade bilen som berättade att det ska bli snö o slask i morgon eller på tisdag igen…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

huskatt08
0

Så härligt skönt när man känner solen värma Cool

chik
0

Våren är den bästa tiden. inga insäkter. o nu när solen är framme o man sitter i lä med fika..Ja.

Lena.P är jag i verkliga livet.

SaraC
0

Trodde att våren var påväg, vi hade plusgrader någon dag. Men nu är det långt ner på andra strecket igen Rynkar på näsan Men håller tummarna att den kommer snart!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

spiritedaway
0

Mars började med att vara lite kallt här. -13 här nu

Hawknestgrove
0

JA hoppas det kommer värme nu, så man kan tvätta bilen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gullan402
0

#9 tur att ni har vinter, annars hade det ju inte blivit något Vasalopp idag. Jag och barnen åt frukost vid TV-bordet och tittade på starten. Det är tradition sen jag var liten att man sitter hela familjen och tittar på starten och samtidigt äta frukost. Sen sitter man kvar så länge man vill. Det är ju söndag så då får man vara lite lat…

SaraC
0

#12 Haha ja, det skulle va för det då Flört Även om jag inte är intresserade av att se vasaloppet, så vet jag att det är ett måste för många.

siberlina
0

våren  är det   något   speciellt med  ,jag tycker nästan  bättre om våren än sommaren…..det liksom spritter i hela kroppen

Jenna-Gun
0

Bi hade -21* när vi vaknade i morse. Men visst är det skönt att det är mars.

Cajza
0

Visst är det härligt att det går mot ljusare tider. Vi har haft plusgrader och solen har visat sig idag, hoppas det fortsätter så. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Puma77
0

Idag var det underbart väder och jag tog en promenad med kameran. Några av bilderna lade jag in i tävlingen vinterbilder.

//Pia

dragonheart1976
0

Jepp, äntligen kommer våren! Här nere i Berlin var det en underbar helg med solseken och 12 grader (+!). Ringde till min man i Skaraborg och sa att vi ha rena vårvädret men han sa till mig att där uppe ligga fortfarande snö. Men våren är iaf på väg.

Det finaste är att fåglarna tvittrar och man inte komma hem från jobbet i mörkret.

Alexej
0

Läste en insändare där en person kritiserade ett radioprogram med vårtecken. Där hade folk ringt att de hade sett snödroppar och snödroppar är minsann inga vårtecken…

Men jag blir alltid glad när jag ser de första snödropparna, äntligen blommor…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puma77
0

Ja för mig är snödroppar ett första tecken på liv och en förnimelse om vad komma skall.

//Pia

Anders 50
0

#15 Lite avundsjuk på -21.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Puma77
0

Suck, det snöar för fullt ute nu, det var den våren de.

//Pia

Cajza
0

Här nere i södern (Trelleborg) blommar vintergäcken // Karin

Karin

Cajza
0

Glömde att  imorse satt det många talgoxar och kvittradei vårt äppleträd // Karin

Karin

sotarn76
0

Äntligen Mars och SNÖ igen Skrikandes

JMax
0

Vi har snöstorm… Vårkänslorna har definitivt försvunnit…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jenna-Gun
0

Här har det varit tö i dag.

Så det kanske finns hopp om vår här uppe oxå.

Alexej
0

Det är verkligen en lång väntan här.Rynkar på näsan

elize-l
0

Finns en bra sak med mars till, det är kortare tid till nästa lön eftersom februari bara har 28 dagar =)

Anders 50
0

Jag har sett flera "plogar" med gäss på väg norröver idag.

Hawknestgrove
0

#19 sicken glädjedödare den tröttsamma insändaren var, Alexej……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Cajza
0

Ni som har så mycket snö, hur långt upp bor ni? Vi har haft lite vårkänning idag med, fågelkvitter och ganska varmt i solen. Hoppas snart det är er tur // karin

Karin

SaraC
0

#32 Dalarna. Hoppas våren kommer hit snart också. I april brukar det vända.

Liss
0

Ja här var de sol och skönt ett tag, men nu är det kallt igen och blåser isande! .. Men isen och snön börjar smällta åtminstone.

Hoppas verkligen inte att de blir som förra året. Då de var snö på min födelsedag (25:e mars). Alla andra år har de vart strålande sol och man har kunnat sitta ute på balkongen me tårtan.

Sen känns de väl inte som en toppen start heller, eftersom allt bara slog ner nu känns det som. Man ska aldrig ha de riktigt bra. Men de kommer väl..

Våren är den skönaste tiden i alla fall, när den väl sätter in.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Gullan402
0

Har någonslags hatkärlek till våren pga allergi och astma. Men trots att det ibland är jättejobbigt är jag ändå glad när snön smält och blommorna kommer upp. Nya blad på träden är vackert. Fågelsång blir man glad åt. Ljuset gör att man blir piggare. Men något negativt är skiftet till sommartid  Rynkar på näsan, jag som redan hatar mornar och så ska man kliva upp en hel timme tidigare. Blä! Jag känner av det en ganska lång tid framöver, min kropp är inställd på normaltid Flört

Puhlo
0

#30: Jag läste "stora plogar med glass"…

Jag har vaknat flera nätter i rad av fågelkvitter. Mmmmmm!

Anders 50
0

#36   Skrattande