Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett02-hem-och-hushåll
Läst 1646 ggr
Midlingur
0

Regelbundet sparande

Sparar du pengar regelbundet? Sparar du till något speciellt? Hur mycket sparar du varje månad?

Mari
0

Jag försöker spara åtminstånde 500.-/mån, beror på hur mkt pengar som blivit över när jag får lön och csn.
Försöker spara ihop så mkt som möjligt nu under våren då jag planerar att flytta till sommaren/hösten.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gullan402
0

Nej, men jag önskar att jag hade råd att spara.

Å andra sidan räknas ju amorteringen på huslånet som ett sparande. Så jag "sparar" 1800 / månad.Flört

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Aviendha
0

Lägger undan 200kr/mån på ett "illerkonto" som bara ska användas till veterinärutgifter som jag inte kan stå för själv. Mat, vaccinationer, försäkring och övrigt tar jag från "egna" pengar.

Annars försöker jag lägga undan någon liten peng till mig själv som back-up ifall något annat skulle hända, eller tills skatten på bilen kommer, eller andra sådana där "roliga" utgifter ;)

Sovgott
0

Jag sparar varje månad. Jag sparar för att ha en buffert, till min pension, för att kunna betala av min studieskuld snabbare och till ett hus. Så jag behöver spara mycket med andra ord. :)

Sovgott
0

Glömde skriva hur mycket jag sparar varje månad. Jag har som målsättning att spara minst 5000 kr i månaden, men vissa månader blir det mindre och andra månader mer beroende på hur mycket räkningar jag har.

Att jag kan spara ganska mycket beror på att jag och min sambo bägge jobbar och att vi inte prioriterar vårt boende just nu. Vi bor nämligen i en etta.

Molle08
0

Jag sparar ju ca 200 kr i månad..

Gerbilflicka
0

Sparar allt som blir over varje manad och forsoker halla ner pa alla kostnader. Vill kopa ett hus helt enkelt. :)

Ninjisen
0

Jag kan inte spara alls… Men så fort min kille fått jobb och jag kan börja jobba igen efter mamma ledigheten så ska vi spara, dels på ett sparande konto och sen till min dotter….

JMax
0

Jag sparar inte. Eller jag lägger det jag kan in min burk men det blir ju inget regelbundet. Till dottern sparar jag 300:- i månaden och ska försöka göra det till nästa barn med hur nu det ska gå…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jenna-Gun
0

Har ett konto för

* bilen

* katterna

* barnbarnen

Sätter så av pengar till hemlösa/hittekatthjälp.

UlrikaG
0

Jag sparar i fonder varje månad, olika typer, men det är ingen stor summa.

Sedan försöker jag lägga undan ytterligare, det som blir över varje månad (om det blir något över).

anebit
0

Både min man och jag sparar varje månad + att jag sätter in pengar till hittekatthjälpare.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna