hur gör du
hur gör du för att bli glad när, vädret är grått och penga börsen nästan är tom , och allt känns helt hopplöst….

choklad!!!!. elr ringer en vänn och dricker kaffe och snackar massa strunt,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Tar en lång promenad med mina hundar. Bakar något gott till fikat och ringer sen och bjuder hem någon kompis, spelar spel/läser eller pysslar med mina barn, tappar upp ett bad. Tja, det finns mycket att hitta på och sen mår man bättre. Eller sover jag middag!!!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

bra tips
Umgås med mina djur :) eller vänner och familj förstås. Sånt som gör en glad helt enkelt :)

jag brukar äta mer och dricka kaffe och simma en timme i ett sträck. , och tidiga långa morgon promenader…det brukar funka…
*2 Jasså, du bakar du? Vill du ha fler goa vänner? 
Ja jag ställer oxå upp
och provsmakar
hihi

skruttis och Jenna-Gun ni missade semlorna ikväll till så ska det låta…
oops, man kanske inte ska fresta med uppätet fredagsmys 
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
*8 Semlorna får du behålla faktiskt.. :-)
(Gillar inte mandelmassan..
)
Jag brukar ta en prommenad med hunden och när jag kommer tillbaka sätter jag igång kaffebryggaren och fortsätter med någon bra bok jag håller på att läsa.
Eller åker iväg och träffar någon/några av mina barnbarn. 
#0: Vet inte. Lägger in en massa mellanslag mellan alla ord jag skriver, kanske?
E l l e r m e l l a n v a r j e b o k s t a v …
Nej, inte det heller; det var bara deprimerande. Attans vad människor är olika varandra…

du , guraknuger , blir du deppad av att människor är olika eller….
Åter igen, varför tror alla att mitt nick slutar på ”r”? Det ska vara ett ”n”. Har folk någon konstig webbläsare som döljer lite av ”n” så att det bara blir ”r” kvar?
Läser man #11 noggrannt (nåja, det borde räcka om man läser det över huvud taget) inser man snart att jag inte skrev något om att det var deprimerande att människor är olika.
Den som skrev #0 (det va visst du, kom jag just på…) verkade uttråkad och samtidigt roa sig med att peta in en massa mellanslag mellan orden. Jag gjorde samma sak men blev INTE road. Givetvis var ordet ”deprimerande” i sammanhanget en lika stor överdrift som att ett helt fotbollslag blir chockat om motståndarna gör 3-0 på tio minuter, men det var på mellanslagen jag syftade. Jag blev inte alls något gladare av att peta in dem överallt. Nu vet jag ju inte om du heller blev det, men man kunde tolka det så, med lite fantasi.
Sist i texten konstaterar jag i alla fall att människor är olika. Helt enkelt för att en del tydligen roas av att lägga till mellanslag mellan orden medan jag fann det inte fullt lika roande.

#13 det ser ut som ett r hoss mig,,, halva n et syns inte,,,
sen mellanslagen, siberlina försöker inte att vara rolig, hon skriver så alltid, vi är alla olika och det brukar finnas orsaker till sådant med, fasst det kan ju inte du veta,inte lätt att känna till alla medlemmar inte, jag e så van så jag reagerar inte på det,
viktigast för mig för att bli glad är att prata med en annan människa, kan vi inte träffas så varför inte ett långt telefonsamtal med en kompis och en kaffemugg i näven,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Mäkligt. Det måste vara att olika teckensnitt visas eller så. På min burk visas mitt nick som det ska och jag har till och med mer marginal på högersidan än på vänster sida, så sista bokstaven får plats mer än väl. Kanske någon någon av webbutvecklarna borde titta på. Kan i så fall tillägga att det ser bra ut mer Opera 9.63 men i Firefox 3.0.3 får bara ”Guraknug” plats.
Såg också att en skillnad på Firefox och Opera är att ”diamanten” hamnar en rad ovanför nicket när namnet blir för långt när det gäller Opera, men inte med Firefox. Undrar vilket som är rätt…
#16. Använder FF och ser "guraknug" och sedan rubinen bara :)
#16 Jag använder firefox och diamanten hamnar mitt i ditt namn. Är inte alltid så på alla dock. Men oftast när namnen är långa.

Jag kramar min dotter och så går jag ut och leker med henne.
Kan inte vara deppig när jag är med henne. :-)

ozzy, barn kan verkligen få en att bli glad,
#9 Skuttis, vi kan dela på semlan:) Jag gillar bara mandelmassan…och grädden. Resten gillar jag inte.
Jag går och sover när jag är deppig. I mina drömmar brukar livet vara lättare.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
jadu det va vardag nästan varje dag för4år sedan,men det finns MASSOR att göra utan pengar.
ta en regnpromenad,komma hem,ta på sig mysdress,koka kaffe/te/choklad och sätta sig i en skön fotölj med en god bok och dricka sitt te/kaffe choklad.
spela spel med en kompis.
ta hand om sig själv dag.
bjuda in nån på fika.du bjuder på det du har hemma,det får de finna sig i)
gosa och ta hand om husdjuret.
gå till enkompis
sitta med budgeten
gå och titta på stan(man har ju inga pengar,men dröma kan man)
gå till biblioteket och låna en bok,cd eller dvd.
#15 Jag har firefox och den där diamanten är på samma rad som namnet, dvs dom med längre namn döljs slutet på med diamanten.. störande
Men det blir ju så på många…
Jag sitter mkt vid datorn, tittar på filmer, småstädar här hemma, busar med min dotter, bakar (Om ingredienser finns hemma).. rensar garderoben, rensar i alla papperspärmar och högar…
Men som sagt, mycket tid vid datorn haha… Lite för mkt tror jag? 

"23 det har jag med. Men du kan hålla muspekaren över namnet så kommer det fram under vad personen heter. Kanske du redan visste, men i alla fall :P
#24 Ahaaa… nej det hade jag inte ens provat, men det funkar ju 
Kramar av älsklingen gör mig alltid glad.
Sen vet jag inte riktigt, beror nog på. Brukar ändå vara glad för det mesta.