Reklamfritt ifokus!
För 20 kronor i månaden finns nu möjligheten att ta bort all reklam på sajten.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
jag står nog ut istället för att betala. :P Den mest irriterande reklamen är när man ser vinkande människor i ögonvrån på den där annonsplatsen.
Det nog den de flesta stör sig på:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja det kan jag verkligen förstå.. Den går som inte riktigt ignorera lika bra som all annan reklam haha :P

Tips: Dra ihop sidan så att reklamen förvinner. Sätt en postitlapp på skärmen över reklamrutan.
Är verkligen den reklamen som jag ser värd så mycket som 20 kr/mån.?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
iFokus lever av reklamen. Men det var så många som klagade så nu har de ändrat det att man kan väljer bort det.
Idag kan vi knappt slippa reklam någonstans, bara att vänja sig.
Vilken reklam? Jag har visst lyckats blocka all reklam.
Det har nog en del andra också gjort. Samtidigt förstår jag ifokuskillarna. Det är deras affärsidé och de har lagt ner mycket arbete och tid att det här fungerar. Men de kan inte leva av det utan gör det efter arbetstider.
Jag stör mig inte på reklamen, man vänjer sig vid saker som: "Bröstförstoring" och "Pennor med tryck" 
-' Rebecca Johansson