Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 3421 ggr
megaman47
0

Starta inlägg

Hur startar man en massa konstiga frågeställningar bara för att få en massa iFokuspoäng?

Qviq
0

Gör som du just gjorde kanske?

"Chaos is a friend of mine."

[Norum]
0

Det kan också räknas som spam om man gör så och då kan man bli avstängd. Undrar om det är värt det? Obestämd

siberlina
0

jag skulle   alldrig  starta   en massa   innlägg   för att   få     poäng.jag har inte  ens  tänkt  den tanken ,jag tycker det  är  kul  att få igång en  pratstund  med  andra, jag hoppas  inte andra  tycker  mina  innlägg är  konstiga.

spiritedaway
0

precis som denna typ.

det är det jag tycker är tråkigt med att det har blivit poäng. Det har blivit väldigt mycket onödiga inlägg, kanske inte just på den här sidan.
Vore nästan bättre utan poängen.

sotarn76
0

Tycka jag också !!!!!!!!!!!!!

Obestämd Likadant som en tävling.

Ja tycker det räker med att ser i profilen

hur många inläggningar man/fru har skrevt.

Alexej
0

Megaman47 eller hur du nu heter för tillfälle. Skärp dig! Varför måste du alltid riskera skrivförbud med dumma inlägg. Tror du kan bättre! Det finns nog ingen på iFokus som bryr sig om poäng efter all poänghysterin i början.

Men om du fortsätter med dina skrivförbud överallt kommer du aldrig att få några poäng!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

elize-l
0

Jag tror inte heller att så många bryr sig om poäng längre. Man svarar där man har något att delge eller tycker något vettigt. I annat fall kan man lika gärna hålla tyst =)

spiritedaway
0

tyvärr är det inte riktigt så. På katter- och kanin-ifokus finns det många som puttar trådar helt i onödan. (typ när inlägg redan är på första sidan på senaste inlägg) Och många trådar som skrivs enbart för att få poäng. Såg en person som skrev 7 trådar som kunde ha slagits ihop till en enda tråd för att det handlade om samma sak , men olika frågor.

Men jag hoppas att hysterin ger sig helt.

Alexej
0

Poängsystemet blir inte lika intressant när man har kommit upp. Jag ville också bli av med glasstenen i början. Ville ha ametisten för färgens skull. Akvamarin hade sedan en jättetråkig färg. Hade helst velat behålla ametisten men då hade jag inte kunnat skriva mer…Obestämd

Nu har jag 4000 poäng kvar tills nästa och bryr mig inte alls längre.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

spiritedaway
0

Så är det nog för de flesta, att man slutar titta på poängen. Men finns fortfarande många som verkar bry sig väldigt mycket om poängen

anebit
0

Jag fattar egentligen inte Poängen med Poäng!   Där fick jag in en Poäng!    Flört

Skämt åsido, vem bryr sig egentligen om hur många poäng någon har. Det viktigaste är ju vad och hur man skriver.

Möte mellan människor och frågor och svar.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

spiritedaway
0

#11 det är väl typ meningen att man ska se hur aktiv man är. :P Men tycker inte det finns nån mening med det.

Gullan402
0

Bryr mig inte ett smack om poängen. Det var bara roligt att passera första nivån glas.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

siberlina
0

ibland  är man  jätte aktiv  och sen   är  man inte alls  aktiv  , då kanske  man    gör andra saker  ,som att   gå en skön  skogspromenad  typ. ska  man    då  tänka  på att  man  måste   hem  och skriva  för att  få mer  poäng eller…vad  är  poängen  med det..skämt  åtsido   ,jag   behöver ej    poäng , ge dom till  bättre behövande.

anebit
0

#12   Jo, jag vet!     Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenna-Gun
0

Det kanske bara är tills man ska ha 2500 för att få nästa som poängjakten avtar.

Nästa är ju 5000 dit orkar man inte nå. Struntar i den jakten.

Det finns ju annat att lägga energi på här inne.

spiritedaway
0

#16 men i sånna fall lär det bli en ond cirkel. Har hört att poängen försvinner efter ett tag. Alltså om man har fått ihop 1000 poäng på en dag, så kommer det försvinna 1000 poäng på samma gång efter ett tag. Om jag fattat rätt. Men man kan ju hoppas alla blir less på att bry sig om poängen :)

siberlina
0

va  ska  man med  alla  poäng  till

MonaL
0

Man kan göra som du .

elyse
0

Tjänar man något på mycket poäng?

chiner
0

Alexandra: skrivförbuden ligger säkert du bakom. Men du ser ju här att jag inte är ensam om min uppfattning. Och att jag kan sköta mig. Att jag sen inte daltar med i allas åsikter på hittekatter sticker tydligen i dina ögon. Men jag kan ändra mig. Vill ju ha en akvamarin sten…  Tungan ute

Sidentass
0

Själv struntar jag i poängen..vissa dagar skriver man mer..andra dagar är man mindre aktiv av olika anledningar..huvudsaken är, tycker jag, att man får en levande dialog i trådarna..och vad gäller puttar..så gör jag det när det känns angeläget!

Alexej
0

#21 Då får du faktiskt anstränga dig!!!

Har inte minsta lust att kolla dina inlägg. På Hittekatter har du fått förbud på livstid, oavsett hur många nya namn du kommer att hitta på. Sedan är det inte jag som bestämmer om skrivförbud på Hittekatter utan det är sajtvärden och 15 Medarbetare som kan ge dig skrivförbud!

Och du har skrivit jättekorkade inlägg där som ingen kan ta på allvar utan de är bara störande och omogen.

Du har fått en varning här, hoppas du fattar!

Antingen eller!

[mia-38]
0

Jag struntar i poängsystemet. Det var kul att komma till andra stenen. Men sedan då?
Jag skriver precis lika mycket eller lite som innan.
Att räkna poängen är nog bara nyhetens behag i början. Tror att de flesta kommer att strunta i det där sedan.

sotarn76
0

IDÈ !Skrattande

Den liten megapojke 47 kan starta sin egen sajt

och dikutera med seg själv. Då få han många

poäng Tungan ute

JMax
0

Fattar inte vitsen med poängen…de har ju funnits hela tiden men förut syntes de inte på samma sätt. Nu är det lite hysteri.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hawknestgrove
0

Ja jag måste säga, att jag gillade det gamla systemet bätte, aktivitetsindexet.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Midlingur
0

Jag visste inte ens om att det fanns ett aktivtetsindex tidigare. Bryr mig inte om hur många poäng jag har. Hade gärna sett att systemet försvann om det blir så att folk bara jagar poäng.

siberlina
0

jag   tycker   det är  synd  att   endel    personer   här .   bara   skriver  för att   löjla   sig.  och ev   bara   för att  få en  sten,???det   finns  så  många undebara   människor   här        och sen  finns   det   andra   som bara    vill jäklas. snart    tappar  iallafall  jag lusten att   svara   på innlägg   om  man    inte  vet  om personnen    håller   på  och jäklas,  jag tycker    om att   ge  råd   och peppa  andra   som ev  mår  dåligt   eller   som behöver  recept   eller    råd      hur  dom ska göra med sina    djur, eller     lite  tips  om ekonomin…men    men  ska  det va  så   här    så    är det snart    slut    för  min del…så kan  dom andra    hålla  på   och jäklas  meed varandra…

sotarn76
0

Tungan uteTungan uteTungan uteTungan uteTungan ute

Ametist utan skitsnack Skrikandes

nu gjorde ja det ändå Skäms

Alexej
0

Grattis:) Ametisten är vackrast!

sotarn76
0

Om man behålla den men ibland svinna det Gråter

Alexej
0

Ja, iFokus gör avdra för minskad aktivitet.

sotarn76
0

Förvånad i 7 minuter ? hur snabbt måste man vara ?

Imasy
0

Citerar:

Sedan är det inte jag som bestämmer om skrivförbud på Hittekatter utan det är sajtvärden och 15 Medarbetare som kan ge dig skrivförbud!

*Räcker upp en hand*

Här är en av dem som brukar vara sysselsatt på helgnätterna ;)

Alexej
0

#23 Lugnt:) Han jobbar mest på fredags nätterna…

Gullan402
0

#36 har du börjat prata med dig själv?OskyldigSkrattande

(Det är ju du själv som skrivit #23)

Imasy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tror hon blivit som hon umgås, med trollen OskyldigSkrattande

Nu blev hon visst avslöjad att det är hon som sitter och skriver massa goja på fredags och lördagsnätterna Flört Å så försöker hon skylla det på vår käre vän i söder här på bild Tungan ute

chiner
0

Alexandra: Jag jobbar 24/7. Men jag ska bli lite mindre kritisk mot alla konstiga trådar. F.ö. bryr jag mig inte om jag kommer upp till ametist eller ej. Vi ses på hittekatter.  Cool

Gullan402
0

#39 TACK, jag har precis kommit på vad som är på G den 24/7…
noterar i almanackan. Tyst

Imasy
0

Själv hoppas jag att jag har ledigt den 24 juli ;)

chiner
0

Amen..är ni helt outbildade?…Foten i munnen   24/7 betyder dygnet om veckan ut…

Imasy
0

HAHAHAHAHAHAHA, klart jag vet det SkrattandeSkrattande

Vi drygar oss ju bara Skrattande

Hawknestgrove
0

outbildade. Kul ord. Har jag aldrig hört…….. Taskigt navlad är också roligt

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Och jag som just skulle göra en ledighetsansökan för 24/7….Oskyldig

chiner
0

Då sparade du den till ett annat tillfälle…

Ninjisen
0

Hahahaha….. Tjejer kan vara elaka Oskyldig

Imasy
0

Och den här häxan lämnar in sin sov-ansökan nu om att få sova ända till 24>----------Glad----------< juli    Oskyldig

Godnatt med er och sov gott allihop Glad

chiner
0

Putt… jag behöver ju poäng till nästa grad.

megaman47
0

Snart halvvägs till en ametist, vad det nu är för något?..  *L*