Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 5338 ggr
evamojje
0

Yrkestest-Vem är du?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde testet som ska visa vad jag ska bli när jag blir stor. Och detta är tydligen det yrke jag skulle ha, lite kul då jag faktiskt ville bli polis förut. Så detta är jag, vem är du?  Våga göra yrkestestet du med..

Du är polis!

Genom avancerade beräkningar och topphemliga formler har superdatorn räknat ut att du är en polis. Grattis! Då är det bara att börja fånga tjuvar.

Sådan är du,

Du är nyfiken, kraftfull och driven, har en väldigt stark personlighet och gillar äventyr. Du nöjer dig sällan med andras berättelser, utan vill helst se saker med egna ögon. Det finns personer som tycker att du är lite knäpp och inte alls så förståndig som du vill framstå. Du tycker samma sak om dem. Man kan inte vara alla till lags.

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

AnneN
0

Mitt resultat

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Link-
0

Blev polis jag med.

mariia89
0

Jag blev biblotekarie :D det sista jag kunnat tänka mig ;)

Maria

elize-l
0

Polis men nej inget för mig =)

Gasoline
0

Jag ska tydligen bli sekriterare, suck…

Ylva_87
0

Hahaha ja skulle bli målare. Känns väldigt långt ifrån mina egna tankar. Jag läser till socionom:P

Vill man ha ett mer omfattande test så tror ja det finns på arbetsförmedlingens hemsida.

spiritedaway
0

sjuksköterska. Stämmer väl inte riktigt med mina drömmar :P

Denna kommentar har tagits bort.
Alexej
0

Journalist, helt ok:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jea59
0

Jag blev en kock

SaraC
0

Haha jag blev barnskötare. Har jobbat på dagis och pluggar till lärare Tungan ute

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Johanna
0

polis här med..

spiritedaway
0

finns ju nåt test på arbetsförmedlingens hemsida som stämde rätt bra på mig. Vet inte om de har kvar det , men det borde dom ha.

FrokenLindgren
0

Jag blev också polis. Var inne på det men min sjukdomshistorik satte stopp för det. :)

anebit
0

Ha, ha jag blev målare.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

sasha-
0

Du är en läkare!

**Sådan är du
**En nästan sjuklig läggning för fakta och en analytisk inställning till livet hjälper dig lösa komplexa problem och ta svåra beslut. Det är egenskaper få har. Ibland kan din jag-vet-bäst-attityd gå till överdrift. För även när du tvivlar på dina argument så håller du fast vid dem som en envis åsna. Du behöver också kärlek. Glöm inte det.

Faktiskt stämmer den rätt bra ^^

sotarn76
0

Skrattande målare

tycker är helt ok huvudsakligen handverk

Mizzy
0

Jag blev lärare.

Jag är förskollärare Skrattande

[KinaSylejmani]
0

Jag blev polis.

Maja
0

Kock! :P

elyse
0

Jag blev läkare. IRL pluggar jag till förskollärare.

piamaria
0

Du är en florist!Tungan ute Stämmer inte! Cool

[iovis]
0

Polis! Ville bli det när jag var liten tös! Men å andra sidan gjorde jag testet en gång till och tänkte efter innan jag svarade och då skulle jag bli psykolog…. Hrrmmm

Sovgott
0

Polis.

Lilacbower
0

Barnskötare………..NEVER!

Ensam - men stark!

Norrann
0

Målare här,det passar bra för jag ska måla om hemma snart!

blombuketten
0

Jag blev polis.

Chestnut
0

Jag blev läkare vilket även är mitt mål IRL. Stämde ganska bra med andra ord :)

Med vänliga hälsningar
Chess