Fått jobb!
Jag är super glad. Efter att ha "levt" på min kära sambo sedan jag var 16 så har jag fått jobb. Jag hade Jysk i september fram tills nu när dem fick ta bort alla timanställda.Sedan en affär varannan vecka efter det som jag fortfarande har kvar, men det ger bara 2000 kr i månaden med det schemat. Men nu har jag fått städjobb. Det är inte alls kul, men jag är glad i alla fall :)
Hoppas att jag även får ha kvar det efter studenten, sedan sattsa på fast anställning någonstans :)

Grattis!!! 
Ensam - men stark!

Grattis !! Nej vad kul asså !! :D:D

Grattis!! Va skönt!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
GRATTIS till jobbet.

Vad kul 
Grattis ska bara säga att jag tycker att städjobb är jättekul väldigt fritt jobb
Grattis! :)

Grattis 

Grattis, jag gläds med dig!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

grattis grattis! :)
Grattis!
Tack alla :) Jag hoppas det kommer bli ett par timmar i månaden så att man får in lite extra pengar :)

grattis va kul
jättegrattis! Jag ju förtidpensionerad, men har fått ett litet jobb, att sätta reklam på kundvagnar. det blir ca 900 kr var tredje vecka. Inte mycket jobb, totalt ca 5 timmar var gång, men milersätttningen är på 18.50/mil och den är skattefri. OCkså ett fritt och bra jobb, utomhus. Ok, det var lagom kul i vintras, men jag var iväg i dag och då var det väldigt skönt, att komma ut lite!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

bara att gratulera, det kan vara helt ok med städjobb med, beror ju vad vad ,man städar och var, kan va riktigt trevligt om man har trevliga arbetskamrater,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#14 bättre än inget gunilla, men det låter som dålig timlön, vad blir det per timme?
wiie =) vad kul =) och precis, hellre ett mindre kul jobb än inget jobb alls
ja, det är väl inget jobb jag skryter med för vänner,men jag har i alla fall e liten inkomst nu :)
Dem vill att jag ska städa i trosa, men det är ett par mil dit, så då vill jag ha bensinersättning, annars tjänar jag nog inte speciellt mkt på det =/
Grattis!
Allt som ger en inkomst ar ju vardefullt. Dessutom tror jag att man blir en battre manniska om man inte far allt serverat.
Bra:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Grattis till jobbet :)
Jag tror det kommer att bli många deltidsjobb lediga nu när man mister a-kassedagar vid deltidsarbete efter 75 dagar.
Sara
#18 En liten inkomst är bättre än ingen alls, Grattis till jobbet! Får man bara in en fot så kan man komma långt… Även om man börjar som timmare..

#22 den reglen e idiotiskt, speciellt som det drabbar timanställda, det är ju offta som timanställd man får in en fot som leder till anställning men det fattar inte politikerna,,, efter de dagarna kan man ju inte ens provjobba en dag för att se om företaget vill ha en, hur ska man då få jobb,,,, suck,,
tack alla :)