Storhandlat
I dag var jag på City Gross och storhandlade. Eftersom jag ska operera handen på fredag behöver jag mat som jag antingen kan äta med fingrarna eller skära sönder med gaffeln. Gubben jobbar em den veckan så honom har jag ingen hjälp av. 
Det blev lite burkmat, hamburgare, fiskpinnar och sånt. Sen handlade jag förstås så att jag fyllde både kyl och frys. 
5 stora kassar blev det! Kvittot blev 1 km långt (ja ja lite överdrivet kanske men i alla fall) Summan blev 1106 kr! Hade jag handlat på Ica eller nåt så hade jag jag fått betala betydligt mer.
Gissa om jag kände mig nöjd?? 
Måste kännas skönt med fyllt kylskåp:)
Men hur ska du fixa att öppna burkar? Hoppas du köpte lite tröstemat också! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Lycka till med operationen
*1 Vi har en sån där burköppnare under köksskåpet. Har tjuvtränat med vänstern och det fungerar faktiskt. :)
*2 Tack så mycket. Det ska bli så skönt att få det gjort..
Lycka till med operationen.
Hur har det gått? Du blev kanske inte så handikappad som du trodde från början? JAg blev positivt överraskad. Det enda som var jobbigt, var att duscha. MEn jag stannade till på hemvägen på Biltema och köpte ett par jättegummihandskar, kraftiga. Så när jag duschade, så satte jag på hanske på den opererade handen och tog en gummisnodd så att inget vatten kom in. Operationsdagen gjorde det lite ont, så pass så jag fick droga ner mig med några Citodon, men sen gick det hur bra som helst….. JAg vet, att tre dagar efteråt, så blev jag tvungen att krypa under en bil och hänga upp ett avgasrör och körde bil gjorde jag dagen efter.MAnuell låda. Ska tillbaka till ortopeden den 20:e april. Ska opereras om, sk**en kom tillbaka…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det är på fredag som jag ska i väg.. :-) Jag hade inga problem när jag gjorde vänster hand så jag tror att det kommer att gå bra med denna också.:-)

Håller tummarna för dig, kära Skruttis!
Ensam - men stark!