Några timmar kvar...
till 1:a april. Jag skulle vilja att ni berättar om ni har tidigare år blivit lurade eller har lurat någon.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Det var bara småsaker men jag gick på allt…..Typ, där ute står någon och tittar hit. Klart jag kollar.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Visst har jag blivit lurad, men den värsta luringen var nog när man i TV lurades att man kunde fixa färg-TV genom att fästa en nylonstrumpa framför TV-rutan. Som vi höll på……
Kommer inte ihåg året, men det var ju naturligtvis innan färg-TV kom. Det aprilskämtet glömmer man aldrig!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#2 Står i Gullans artikel:
1:a april 1962 berättde nyhetsuppläsaren Kjell Stensson i TV-nyheterna att efter en nyinstallation i TV-huset så kunde gemene man lätt skaffa färgTV utan dyra kostnader. Man skulle ta en nylonstrumpa och klippa upp den och sedan sätta fast den framför bildrutan på sin egen TV.
Den var riktig bra! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#3 Såg det efteråt. Jo här var det full fart vid TV:n och mor var arg för att vi förstörde hennes nylonstrumpor helt i onödan. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Det måste ha varit jättekul. Hörde från flera som hade gått på det.