Gillar du att resa?
Resa är ju ett förträffligt sätt att spendera sina miljoner på! Så varför inte ta och kika in på Resor i Fokus? Även vi som inte har miljoner att spendera på resor är välkomna. :)
mvh
Oskar (värd för Resor i Fokus)
Jag var på resor igår. Jättebra sajt.
Om man bara vore miljonär:(
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Skulle vilja resa mycket mer än vad jag gör idag! Ska göra det sen……när jag vunnit på Lotto!
Ensam - men stark!
ja tänk om man skulle ha råd ! :P

Ni får väl gå in på sajten och skriva om era drömresor. Om ni hade en miljon att spendera på resor…vad skulle ni göra då? :) Starta en tråd på resesajten och dröm!
Svaret på frågan i rubriken blir nej!
Inte nu längre. Har rest en del i mina yngre da'r…. nu är det så skönt att vara hemma den lilla fritiden man har. Resa är jobbigt! Så mycket att fixa innan man kommer iväg, när man kommer hem nya saker som samlats på hög, det går en massa restid (väldigt tråkig sådan oftast
) för att komma någonstans…. Det ska stressas för man ska hinna med så mycket som möjligt när man är borta… En vecka eller två hemma i hammocken är bara såå sköönt… 

#6 Ja alla kan ju inte gilla att resa. :)
Och kanske du borde pröva att resa på ett nytt sätt? Att resa behöver inte vara innebära en massa förberedelser. Inga problem att bara ta sig till flygplatsen eller tågstationen och bestämma sig där. Ofta kan de mest otippade resmålen bli de man kommer ihåg bäst. Och inte behöver man stressa när man väl är på plats på resmålet. Vad är det som säger att du inte kan sitta i hammocken och slappa fast du är i tex Italien eller Frankrike. Så ut och res! :)
Tycker faktiskt inte heller om att resa. Är en väldigt hemmakär person.
Sara
Jag gillar inte alltid själva resandet men att åka till varma ställen.Kreta är mitt favoritställe,kanske kommer att bo där under vintern när jag blir pensionär.
Jag stressar aldrig på semestern varken hemma eller borta.Ja,det händer att jag stannar hemma med det är också skönt,det är själva ledigheten som är skön då.

Nja, resor är inte riktigt min grej, är för hemmakär, sover inte en minut borta. Hemma får jag åtminstone någon timmas sömn / dygn.
Förr när jag hade riktig inkomst hade jag aldrig tid att resa, jobbade jämt, sen kom barnen och nu har ekonomin försämrats drastiskt så nu har jag inte råd att resa.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Har varit på utlandet två gånger.
Men det gav ingen mersmak.
Trivs bäst hemma
Samma här. Vad ska jag göra då med alla mina djur?
Drömde alltid att åka till Marokka och handla ihjäl mig på fina saker. kanske nån gån:)
Inga pengar till resor nu och Sverige på sommaren är underbart. På vintern går jag i ide eller sitter framför datorn…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Är inte heller den som är jätteförtjust i att resa, även om jag faktiskt tyckt att det varit riktigt trevligt när man väl rest någonstans. Brukar mest resa inom Sverige, få se vart man reser på semestern… kolla in sidan och se om man får tips.