Tror inte att någon har det. Inte ens ifokuskillarna har kommit längre upp än opalen.
Kanske om ett år? Skulle vara kul att kunna sälja sina stenar! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
jag lär aldrig komma upp så långt. Jag fastnar nog på den här stenen.
men jag vill ha en akvamarin iaf…
Märkte precis att jag blivit en akvamarin 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Märkte häromdagen att jag har opal. Se hur länge det håller i sig.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
jag har ca 700poäng bara =/
Åh, stress, stress, ha bara lite drygt 200 till Opal. Allvarligt talat, I just don´t give a damn…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Struntar i dessa poänger.
Skriver där jag har lust.
Super bra!

jag struntar i poängen jag med…först ville jag ifrån glaset bara..har nu diamant o det får förändras när tiden är mogen, säger som Jenna-Gun, skriver ändå när det passar!
Blev riktigt förvånad då jag såg att jag har en akvamarin.
har ingen koll på när man byter. men det lär märkas antar jag
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Jag fick toåpas igår. Samma färg som Akvamarin. So what? 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Den dagen den sorgen ;) De visar väl bara att man inte har något liv utanför iFokus, vilket jag redan visste att jag inet hade hehe
Paulina
Ja nu har jag Opal… oj….. Det kan man väl sortera in under avdelningen för värdelöst vetande.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#16 Jag ser ändå inte din sten. Firefox täcker alla stenar för de med långt namn:)
Själv funderar jag just nu på om det är möjligt att stänga av det där poängtramset.
Har tydligen 1192 poäng just nu, vad nu det ska vara bra för. Någon som är imponerad? Nej, det trodde jag väl inte heller…
Men det finns liknande system på i stort sett alla forum jag skriver på, så det är väl något man får leva med, kanske.

Jag kommer i alla fall aldrig att få någon diamant!
Det är någon som snor mina poäng hela tiden!
Någon jäkel som aldrig visar sig! Undrar vem som får mina poäng!
Snart är jag tillbaka där jag började. 

Nu har jag drygt 900 poäng. Diamanten känns avlägsen