Haha - Blev ni lurade?
Det finns många trådar om 1:a aprilskämter
:
Vilken tycker ni var bäst? 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Faktiskt bara den här om spriten var den enda jag inte var helt säker på att det var ett aprilskämt. Övriga jag läst är på hittisar, blandrashundar, hundar och på nattsudd och genomskådat tvärsäkert. PM:ade faktiskt Alex på Nattsudd 2 minuter efter inlägget kom att jag förstod att det var ett aprilskämt och jag att jag "behövde" något bättre för att jag skulle gå på det. Vilket ramaskri det blev i den tråden på Nattsudd när alla fick panik.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Imasy på Hamster vill reta sina medlemmar tills midnatt. Där är det stor uppror…
Så jag vänta med att lägga ut tråden.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nu är sanningen ute på hamster efter står kabalik:)
Då kan jag berätta här också:)
Heh :P Verkar som en del gick på vissa skämt. Men den där med spriten var lite för tydlig, det kändes direkt som ett aprilskämt.
Dom andra hade jag missat helt att läsa.
Hamster känndes mest trovärdig (men jag kolade inte på gerbiler) men annars var det enkelt.
Paulina
Jag va också inne på hamster och kikade.. Haha… Att man kan hålla sig så hela dagen 
Parningsbilder haha… roligt!