Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett01-vardagstips-informationer
Läst 1401 ggr
Alexej
0

Kanal 5 gör tv-serie i Ullared!

Gekås blir tv-serie. I sommar börjar inspelningar vid det stora varuhuset i Ullared.

Tv-serien kommer att sändas i Kanal 5. hur många avsnitt som kommer att spelas in är ännu inte klart.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gullan402
0

Kul programidé, jag kommer att kolla.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[Norum]
0

Nu kommer jag aldrig att fara dit igen. Tänk om man skulle fastna i en kamera.. Huga!

Gullan402
0

Men vaddå Skruttis, vi får väl tänka så här att vi faktistk roar någon och myten om "kärringarallyt på Görans" fortlever

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Norrann
0

Har faktiskt aldrig varit dit,min mamma däremot brukar shoppa loss där de gånger hon hälsar på sin bror i Halmstad.Det verkar finnas mycket billigt att köpa där.

Dojdan
0

Haha vilket rolig idé :P Jag vill att Gekås ska komma till fler ställen i landet så även jag kan åka dit!

[Norum]
0

*3 SÅ kul ska inte tittarna få! haha

elyse
0

Vad ska det gå ut på? Det är väl ingen som har tid att bli intervjuad? "Ursäkta, jag skulle vilja ställa en fr-" "Flytta på dig, gubbdjävel, annars hinner nån annan köpa alla bra pyjamasar!!" Hm.

JMax
0

Jag fattar inte heller riktigt vad idén är?? Visst gillar jag Ullared o att shoppa där men jag vill nog inte se det på tv…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Dojdan
0

Jag vill nog se det på TV för att jag aldrig varit där.. jag vill se hur det ser ut o vad som finns och sånt :)

Sara
0

Det låter som en enda lång reklamfilm..

Sara

Denna kommentar har tagits bort.
[Norum]
0

Det är klart att det är reklam! Tänk vad mycket nytt folk som kommer att åka dit.. Det är nog bara jag som kommer att undivka det stället sen.. Förvånad

Alexej
0

!0 Visst, det kommer att bli värsta reklamfilmen. Skrattande

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus