Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett: 02-hem-och-hushåll
Läst 881 ggr
Gullan402
0

Bil på köpet vid bostadsköp

I USA är det vanligt med t ex en Ferrari vid köp av en 30 miljoners villa.
Läs om Andreas Östh som försöker samma försäljningstrick med den skillnaden att hans bostadsrätt är i 200 000kr - klassen och bilen en renault från 1996.

Tror du det ökar möjligheterna vid lägenhetsförsäljningen att ta med en gammal bil?

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Gullan402
0

OM jag hade letat efter en bostadsrätt i den prisklassen hade jag nog sett bilen som en belastning. Jag hatar att köpa och sälja bilar, det är inte min grej liksom. Jag skulle aldrig skaffa mig en gammal renault (inte en ny heller) eftersom det inte är min typ av bil.
Så då hade jag stått med en nästintill osäljbar bil som jag inte vetat vad jag skulle göra med…Obestämd

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Alexej
0

Ne, en etta för 200 000….Alldeles för mycket oavsett om det finns bil med eller inte. Och jag skulle inte heller vilja ha bilen. Sedan har man problem med att sälja den…Obestämd

Vore nog bättre att gå ner i priset…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

J14oh
0

Håller med, skulle med viljat ha lägra pris på lägenheten istället för att få en bil till som man kanske inte ens vill ha!

JMax
0

Inget för mig. Skulle bara se bilen som en belastning i det fallet

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!