Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett: 30-ot-trådar
Läst 1423 ggr
Gullan402
0

Vad önskar ni artiklar om?

Vad har du som läser detta för förslag på artiklar?¨
Vad önskar just du läsa om?
Lite uppslag har jag men vet ju inte vad ni vill läsa mer om. Så kom med lite tips så ska jag se vad jag kan göra.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[Norum]
0

Jag kan hjälpa till med artiklar om skuldsanering, preskribering och sånt om ni vill. Jag är ju godman och har varit med om det mesta vid det här laget..:-)

Bara att hojta till..

Alexej
0

Jättebra, jag kan lägga in dig som artikelförfattare.

Då skriver du när du har tid och lust! Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[Norum]
0

Ok.  vad vill du ha för artikel först?

Alexej
0

Det är upp till dig:) Tänk bara på att det finns många nybörjare här som tex knappt vet vad skuldsanering innebär - jag tex.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[Norum]
0

Jag har en färdig inne på frivilliga som jag tänkte redigera lite.. :-)

Om det är OK? Ni ska nog få en förklaring på det hela.. :)

dragonheart1976
0

Det vore jättebra för mig att lära lite om skuldsanering i Sverige. Jag har mycket att göra med skuldsanering på jobbet här i Tyskland men har ingen aning om hur det fungera i Sverige.

[Norum]
0

Då fixar jag den artikeln först. :-)

Jag ska på kurs i morgon (9-16)  så tidigast i morgonkväll kan jag bli klar med den. Men den kommer! Lovar.. :-)

[Norum]
0

Nu har jag lagt ut artikeln om skuldsanering.. :-)

Jag satte den i normal-läge, visste inte vart du vill ha den. Flytta den om du vill eller behåll den där den är.. :-)

Aviendha
0

Vet inte riktigt om det passar in, men en liten lathund i elbolagens värld kanske? Genom att ha rätt bolag kan man tydligen spara mycket, men det är svårt när man inte fattar ett endaste dugg av vad som menas och avses Skäms