Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 1020 ggr
Sara
0

OT - Snurriga fondgivare..

För drygt en månad sedan fick jag reda på att jag blivit beviljad en fond och skulle få ett presentkort hemskickat.

Idag kom presentkortet och det var i en herrbutik, typ Dressman.

Att jag är kvinna hörs ju på mitt namn Sara, så jag undrar om inte fondgubbarna (japp det är bara män som arbetar i den fonden) inte har strulat till det lite. Skrattande

Ska ringa dem och be dem rätta till det.

Sara

Norrann
0

SkrattandeJa det får vi hoppas att de rättar till.Grattis förresten!

Ninjisen
0

Ja det va ju faktiskt väldigt dumt… En herr affär.. Hoppas att dom skickar dit ett presentkort till någon bra tjej kläder affär istället :)

martdat
0

hihi, annars får du köpa herrkläder och sälja på blocket, . kul att bli beviljad i allafall, de rättar nog till det så du får tjejkläder,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sara
0

Ja, jag tror bara det är ett misstag och de råkat skicka fel presentkort. Antagligen har någon man fått mitt.

Sara

JMax
0

Va roligt! Grattis till presentkortet! Hoppas att det löser sig så att du slipper gå i herrkläder bara!Skrattande

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Gasoline
0

Haha, tokigt =P Grattis! Men är du säker på att dom inte endast skickar ut sådanna kort då, tycker att det borde vara självklart att dom förstår att du är tjej =/

Sara
0

# 6 Nä, jag skulle få från Svensk handel, de fungerar i många olika affärer.

Men men, alla kan vi snurra till det. Skrattande

Sara

Gasoline
0

#7 Haha, ja, då har det blivit lite knasigt, men det kanske ville att du skulle köpa något åt din karl =P