OT - Snurriga fondgivare..
För drygt en månad sedan fick jag reda på att jag blivit beviljad en fond och skulle få ett presentkort hemskickat.
Idag kom presentkortet och det var i en herrbutik, typ Dressman.
Att jag är kvinna hörs ju på mitt namn Sara, så jag undrar om inte fondgubbarna (japp det är bara män som arbetar i den fonden) inte har strulat till det lite. 
Ska ringa dem och be dem rätta till det.
Sara
Ja det får vi hoppas att de rättar till.Grattis förresten!
Ja det va ju faktiskt väldigt dumt… En herr affär.. Hoppas att dom skickar dit ett presentkort till någon bra tjej kläder affär istället :)

hihi, annars får du köpa herrkläder och sälja på blocket, . kul att bli beviljad i allafall, de rättar nog till det så du får tjejkläder,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja, jag tror bara det är ett misstag och de råkat skicka fel presentkort. Antagligen har någon man fått mitt.
Sara

Va roligt! Grattis till presentkortet! Hoppas att det löser sig så att du slipper gå i herrkläder bara!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Haha, tokigt =P Grattis! Men är du säker på att dom inte endast skickar ut sådanna kort då, tycker att det borde vara självklart att dom förstår att du är tjej =/
# 6 Nä, jag skulle få från Svensk handel, de fungerar i många olika affärer.
Men men, alla kan vi snurra till det. 
Sara
#7 Haha, ja, då har det blivit lite knasigt, men det kanske ville att du skulle köpa något åt din karl =P