OT: Bloggar ni??
Jag bloggar sen en liten tid och tycker att det är riktigt kul.. I början kändes det helt onaturligt så jag nästan kände mig lite tvingad att skriva och gjorde detta bara typ 1 gång i veckan… Haha… Men på senare tid så har jag lagt på en rem och skriver nu dagligen.
Skönt att få ur sig allt man tänker på…. Faktiskt!
Prova du också!
Ingen tid:) Men kul att läsa andras….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nix, bloggar inte men läser andras ibland.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Skriver två bloggar, men mest för mig själv. Förväntar mig inte att andra läser dem och jag tror inte heller att någon skulle ha något som helst utbyte av att läsa dem.
Den ena är min inspelningsblogg. När jag gjort någon inspelning, exempelvis ett gitarrpålägg på något projekt, skriver jag ner lite om det. Vilken gitarr jag använde, vilka effekter och hur jag ställde in allting. Om jag skulle få något tekniskt problem så är det då lättare för mig att göra om det utan att jag behöver tänka ut allting från början igen…
Sedan är det kul att i efterhand se när man gjorde vad i olika projekt. Visserligen kan man se datum och tid för varje tagning i inspelningsburken också, men har man gjort några tiotals tagningar för varje grej blir det en del att leta bland…
Kan verka lite onödigt att lägga ut detta i en blogg… och jag har även ett kalkylark där jag noterar det mesta i tabellform. Tanken med att ha det som blogginlägg var mer att andra som medverkar på inspelningarna kan se vad som händer med projekten. Inte så kul att vara trummis och lägga trummor till en massa låtar och att sedan allt jobbet hamnar i papperskorgen. Nu kan trummisen (och andra medverkande) se att herr Rosenberg faktiskt gör lite grejer lite då och då och att några av projekten faktiskt kommer att bli färdiga låtar så småningom…
#3 Duktigt:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Bloggar om lite av varje. Men mest om katterna.
#5 Försökte läsa men det gick inte….
The page cannot be found
#7 Länken blev lite fel. Nu stämmer den:)
Ojdå!
Knasa jag till det?
Sorry!
Jag bloggar… Men väldigt sällan :P och har väldigt sällan nåt kul att skriva.
När andan faller på bloggar jag. Ett utmärkt sätt att hålla lite kontakt med folk hemifrån när man inte alltid har tid att prata eller så (lat som jag är ;)
Paulina
http://dojdan.blogspot.com är min blogg :)
Har bloggat, och då för min egen skull enbart. Sen tog jag bort den fick ett släng av paranoia? Men jag har kvar den på datorn nu iallafall och det är kul att kolla bilderna och läsa vad som hände "då". Kanske dags att börja igen.. 
yes, miniminiliten.blogg.se