3 veckor till löning
Eller ja, egentligen lite mindre än tre veckor. Frågan är: Hur mycket har du kvar på kontot? Har du mycket utgifter framför dig?
Själv så har jag 900:-. Har stora utgifter i form av en Tysklandsresa framför mig, men det löser sig då jag har pengar undanstoppat för detta.

jag har 3000 kvar ,och ska betala en stor kvarskatt…oj oj oj
#1 Det gjorde jag tidigare i månaden. 6000:-…. :(
Jag tror att jag har 800 kvar… då har vi precis storhandlat, jag och sambon. Inga räkningar elelr sådant kvar att betala.
Jag har 178 på banken och 180:- i plånboken. Men det är bara 2 v tills jag får pengar igen.
Dessutom så har jag 3000:- på sparkontot (fått fonder) så jag har att ta av ändå, även om det inte är kul.
Sara

hm, 500 på kontot, lite mynt här och där. jag får låna tillbaka 500 av det jag satte på sparkontot, men det är för jag lagt över 2000 kr på sjuk katt,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja, jag har 300:- på banken och lite i plånboken. Och jag får inte pension förrän den 20:e. *Suck*
Mycket utgifter denna månaden;
* glasögon
* Bilbesiktning
* Avbetalning på skuldsaneringen
* mm
Men jag har en snäll pojkvän! 
Jag har i princip allt kvar då jag fick lönen i tisdags så jag har ännu inte hunnit gjort av nått.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag har 124 kr kvar på kontot. *surt*
Jag har 148 kronor kvar på kontot… Haha… Hopplöst!
Orkar inte ens gråta.. Lika bra att skratta
Ändå snyltat lite på pengar som mamma gett mig till halkkörning 
HAr en del kvar, fick ju lön en vecka senare än normalt. Företaget hade inga pengar att betala lönen med. Så jag ska inte klaga. Men det blir mycket extra nu, sommardäck å sånt.
Sen ska jag skriva om elavtalet, har ett som är gammalt som gatan, 6 år tror jag. Får betala mycket mer sen……….
ca 1000 kr. sen har nog sambon kvar ungefär lika mycket. Men vi måste försöka lägga undan så mycket som möjligt inför betalning till csn, bilen.

Pengarna slut och det är 11 dagar kvar till nästa utbetalning. Om inget oförutsett händer så kommer det att gå bra.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Ja man klarar sig förvånansvärt bra när man inte har pengar. Det går att leva helt utan i både 1 och 2 veckor 
Bara man har hamstrar ett litet förråd med mat hemma och har soppa i bilen så..
500 kvar, lite mat i frysen och typ 4000 att betala..
ingen bra ekvation alltså…
men vi lever och mår förhållandevis bra trots allt vår lilla familj
Har några tusen kvar på kontot. Då jag är studerande så får jag ju studiebidrag, underhållsbidrag + min sista lön för i år. Men "bor" däremot med pojkvännen och har inga större utgifter.
De som finns kvar att betala är lite soppa till bilen, en resa till örebro och tillbaka + en hamster. Måste oxå inhandla nya Jeans denna månad.. Kanske en studentklänning. Så när månaden är slut har jag runt 1000-1500 kr kvar.
För en gångs skull 5000 kr kvar, frysen full och tanken full. KVarskatten behöver jag inte betala än, den tar jag i juni. Får pengar den 18:e, men då går en dryg tusenlapp till kastrering av lilla Mee, sen de vanliga utgifterna.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Runt 2800 kr tror jag.
Men denna månad blir kul! =) Den 25 får jag CSN och två månadslöner! =)
150 på kontot och 70 kr i börsen. Fick klara mig på 600 kr denna månad men det löser sig på ett eller annat sätt. Brukar inte gå åt så mycket mat här hemma.
//Pia

Jag har ungefär 300 kvar på kontot och ungefär 100 spänn i plånboken, men då har jag sparat 2000 denna månad, till sommar och semester. Har studiebidrag+lån och extrajobbar. Mycket pengar går åt till kurslitteratur. Däremot har jag all mat betalad redan på ett matkonto som jag och sambon har gemensamt, därigenom har jag ju det täckt iaf, vilket är väldigt skönt.
Har någon tusing på kontot och sambon likaså. Sen åker vi upp till min släkt under påsk. Det brukar alltid innebära en extra slant 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

mkt mindre än va jag brukar ha… skitmånad!
o sen ska jag till vet. med ena hunden oxå.. kul kul..
men vi överlever…
Bra månad för vår ekonomi. Fick drygt 20 000 kronor från min farbror som dog i slutet av förra året, dock har jag mitt mindervärdeskomplex och känner att pengarna kanske borde ha gått till något bättre än mig. 

#22 Jag tror att din farbror säkert skulle velat att pengarna skulle gå till just dig, eftersom han lämnade de till dig!

jag har ca 3000 tusen kvar ,menjag fuderar på att köpa en fin vit träsoffa till landet,

Har inte alls mkt kvar, typ 100 kr.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
587 kr på kontot, nada kontant. Får studiebidraget den 28, hoppas jag.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Förmodligen baara så jag klarar mej. Köpte nya sommardäck till bilen och sen måste oljan å tändstiften bytas. Just nu hänger det på om jag får mina pengar det datumet jag ska ha så det inte kommer 10 dar senare som vanligt.