Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett01-vardagstips-informationer
Läst 1296 ggr
Gullan402
0

C vill införa ungdomsavtal

Centern med Maud Olofsson vill införa särskilda ungdomsavtal för personer under 26 år. De vill undanta LAS för folk under 26 samt att de ska ha särskild ungdomslön.
Läs mer

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Gullan402
0

Visserligen är det bara ett förslag än så länge och jag hoppas verkligen att C inte får med sig de övriga i alliansen. Det är ju en fruktansvärd mardröm för alla som är i den åldern. Många sitter ju med familj att försörja etc.
Mellan åren 18 till 26 var jag om vi ska ta mig som exempel en "duktig samhällsmedborgare" som jobbade jämt och därmed betalade åtskilliga kronor i skatt, jag konsumerade mycket villket hjälpte handeln och jag frisk och pigg så jag belastade inte vården med många kronor.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Sovgott
0

Åldersdiskriminering!

sasha-
0

Är lite osäker i vad jag tycker om det faktiskt. Tanken är iaf god, det ska vara lättare för ungdomar att få jobb. Jag har hellre ett jobb med lite lägre lön än inget jobb.

martdat
0

lika lön för lika arbete tycker jag utan att orka öppna länken, oavsett ålder, Lasreglerna borde ses över för alla i alla åldrar. las ställer till det för många, folk blir tvingade till jobb de mår dåligt av, klienter blir lidande, tex skolelever, de med bättre kompetens får alldrig en chans,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sara
0

Skrämmande!

För höga ingångslöner? Jag fick knappt 15 000:- i heltidslön när jag började jobba med utbildning.

Sara