Får du jobbet?
Tänkte det kunde vara kul med en liten test som avkoppling.
Gör testet här
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Jag fick 28 poäng.
28-36 poäng: Wow, du tänker på allt och förbereder dig väl. Jobbet är ditt.

32 poäng. Har ju ett jobb på G så jag kan nog en del om att söka jobb, trots att jag faktiskt inte sökt många jobb tidigare om man bortser från de senaste åren. Jag är "van" att arbetsgivaren ringer mig och sen blir jag timanställd och sen har det rullat på med längre vik och sen blivit fast anställning.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

31 poäng fick jag. Men jag har aldrig kommit så långt som till en vanlig jobbintervju, men jag verkar veta hur man ska göra i alla fall :P hah.
(Eller 1 intervju har jag ju varit på…men då snackade dom med hela gruppen samtidigt och sa att vi fick jobbet om vi ville och jag räknar inte det som intervju riktigt..)
34 poäng fick jag. I ärlighetens namn hade jag fått ett eller två poäng mindre irl, då har man ju inte alternativen framför sig utan kan glömma dem.
Paulina

29 fick jag. Blev rätt förvånad, tyckte det fanns "bättre" svar på nästan alla frågor.
Jag fick 35 poäng! Trots att jag är sjukpensionär! *fniss*
Vilket jobb? 
Var finns det? 
När kan jag börja? 
Är det handikappanpassat? 
Jaaa, frågorna hopar sig! Hahahaha
Svarade utifrån vad jag tror att jag skulle ha gjort på en inställningsinterjuv (har ej varit på någon än), och jag fick 25 poäng. Kúl test!
Jaha, så var det gjort. 23 poäng blev det visst, men i verkligheten hade det gått betydligt sämre. Nästan alla frågor saknade ju ett ett alternativ som var ens i närheten av vad man troligen hade svarat, så testet kändes verkligen nästan lika värdelöst som alla tester man hittar i kvällstidningarnas tramsbilagor.
jag kan ju säga att jag antagligen också hade gjort sämre från mig i verkligheten. Då har man ju inte direkt alternativ att välja när man väl sitter där :P skulle knappast ha tänkt på allt som fanns i testet.
30 poäng fick jag,kanske borde söka nytt jobb.
28 poäng fick jag :)
Kan ju bara säga att de intervjuer jag vart på hittills så har jag fått alla jobb :P Fast det är kanske bara en 3-4st intervjuer jag vart på också :S knappt det. Har mest vart - när kan du börja? Direkt? Då är du anställd!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

26 poäng fick jag.
/ Maria. med-arbetare på Sommar

35 poäng här, får se om jag får nästa jobb då. ;)

34 poäng
Fick 31 poäng, förmodligen pga min livserfarenhet och alla medarbetarsamtal jag haft med chefen. Man lär sig vad som är viktigt för en chef