Vad gjorde du idag? v.17
Kallt, kallt, kallt.
Ska åka och basta. Finns en fin och alltid tom bastu här som kostar bara 10 kronor. Skönt att värma upp sig.
Bild: Pixelio.de, T.Weiss
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gillar också att basta men det blir för sällan numera. När jag var liten och bodde hemma hade vi bastu och då bastade man ofta.
Ska idag väg på ett mötte och träffa coachen för det projekt jag är inskriven i. Vi ska prata om mig i 2 timmar, finns det verkligen så mycket att prata om?
I kväll ska jag på en röda kors-kurs om HLR och första hjälpen. Det har droppat av deltagare så jag lovade komma eftersom annars blir kursen inställd.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Jag har hämtat ut mediciner, hämtat ut paket. Varav 2 par byxor och en skjorta hade dålig passform. Skicka tillbaka,. *suck*
Var på blomsterhandeln och köpte blodmjöl och oasis för att få bort rådjuren från mina vårblommor - när dom VÄL behagar komma upp. 
Sen är det städning till marsvinen.
Mannen kommer hem och då blir det middag.
Sen TROR jag att det blir årets första cykeltur senare. Om Ronny fortfarande orkar.

Jobbat och hafft möte med Försäkringskassan ang vårdbidraget, hoppas det gick bra, kändes ganske ok i allafall, skönt att ha det gjort,.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Håller tummarna för dig, Martdat!
Ensam - men stark!
Varit på sjukhuset i Strömstad och tagit prover och skickat iväg lite Traderagrejer.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#4 Tack, hoppas det går ijenom, så har man fyra år till man vet att man överlever,
Har sökt helt vårdbidrag , vore toppen om det gick,så jag kan gå ned lite i arbetstid. som det är nu så är det messta av vardagen en mardröm. den som innbillar sig att man kan BÅDE jobba och ta hand om vardagen OCH asbergersbarn, mm diagnoser utan att vi båda mår skit måsste vara galen, så jag hoppas i allafall,
#5 hoppas alla prover är bra!
Idag har jag sovit igen (jobbar natt) och sen bara njutit av att vara hemma och få stanna hemma inatt.Ska titta på nya "Hell´s kitchen" ikväll,det är intressant att se hur de lär sig laga mat de delar jag inte gillar struntar jag bara i,tittar för att jag är intresserad av ämnet = mat!Efter det hoppas jag kunna somna,det brukar bli lite si och så med det när man jobbat några nätter.
Ännu en dag med sjukhusbesök, börjar tröttna på detta åkande varje dag, men nu blir det bara till vårdcentralen resten av veckan.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Äntligen bättre väder igen. Fixade i trädgården och planterade penséer. Aldrig varit klart med ogräset och rensande så tidigt som i år.
Köpte förra året en hammok, den är underbar. Fick den för typ 100 kronor, jätteskönt att ligga i:)
Och en kompis med kärleksproblem var på besök. Skönt att slippa det. Alltid samma story. Först den stora kärleken, sedan blir det bråk.
Och min son bjöd mig på mat, thailänsk. Jättegott. Fast han hade brottom. Tjejen väntade. Det var mer slängar i sig maten.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Godmorgon!! Är o hälsar på en kompis, vi var ute o åkte båt på sjön i går, tog en runda mitt i natten, var helt underbart att ligga o guppa på sjön och tittade på stjärnorna.
Var iväg med mitt lilla extrajobb i morse. Så nu är ja g rätt trött. Var uppe kl 6.30
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....