Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett17-är-du-arbetssökande
Läst 11357 ggr
Mitralis
7

Tack för visat intresse...

De här veckan har jag fått tre brev med

* Tack för visat intresse och lycka till med ditt jobbsökande.

* Jag måste tyvärr meddela att vi valt att gå vidare med annan sökande, men önskar dig lycka till i framtiden! Med vänlig hälsning …

* Vi tackar för ditt intresse men måste tyvärr meddela att …

Jag tror att jag läst alla formuleringar på avvisande snart.

(Om ni vill mej nått så ligger jag i fosterställning på vinden och gnyr)

[LucyInTheSky]
0

Jag känner igen det där.. Man vet ju inte vad mer man ska söka när allt man får är nej eller inget svar alls..

Hawknestgrove
0

USch……. så trist…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

spiritedaway
0

Men ändå skönt att få ett svar i alla fall. Det är en väldigt liten del av alla jobb jag sökt som de skickar nåt svar alls.

Mitralis
0

Ja, ni kan ju tänka er hur många jobb jag sökt för att få hela tre svar =)

Jag hoppas att dom vet hur mycket jag uppskattar att jag får svar från dom fast jag inte får jobbet.

spiritedaway
1

Kan tänka mig att det är många, många jobb med tanke på hur få som brukar skicka ut svar :)

men visst, det är tråkigt att få ett nej också.

Det värsta jag har varit med om var när jag fick ett nej nästan direkt. Jag hade inte det som krävdes för jobbet, alltså kassavana. Synd att så få inte vill anställa om man inte har det :(

Lycka till med jobbsökandet :)

Mitralis
0

Jag har nästan alla "vanor" kassa, vård, industri, restaurang men får inga jobb ändå =(

spiritedaway
0

Ja det är nog inte så lätt att få jobb nu alls tyvärr.

Fagerljung
0

Har du sökt inom personlig assistans? Där behövs det alltid folk…

Mitralis
0

Det har jag jobbat som.

martdat
0

ja nu är jag snart där med att ta en massa nej, fasst jag skickar nässtan aldrig in papper, jag ringar alltid först, kollar så jobbtider och annat passar, kollar vad det är för lön osv, och känner av läget lite, offta htr de redan tillsatt jobbet internt elr via släktingar i allafall, fasst de anonserar för att de måsste, offta säger de det när man ringer. att det är tillsatt elr att de ändå tänker gå efter las listan, då har jag sparat in mitt frimärke,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Mitralis
0

Hade fått ett till i mailen i fredags.

"Tack för din ansökan till tjänsten som X vid XX
Tjänsten har tillsatts med annan sökande.

Vi tackar för visat intresse till anställning i XX och hälsar dig välkommen att söka kommande tjänster hos oss."

Hawknestgrove
0

MItralis, det är väl nästan du får lust att svar " hoppa och sk*t och få randiga ben……"Eller hur?Flört

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mitralis
0

Inte långt ifrån i alla fall =)

Mitralis
0

Nu har jag inte många ställen kvar att söka på. Jag har ju varken läkar eller lärar utbilding.

Sara
0

Jag önskar jag hade pengar så jag kunde starta en stooor arbetsplats för alla jag vet som är arbetslösa!

Sara