Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 1480 ggr
Alexej
0

Vem är de bättre bilförare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[Norum]
0

Kanske för att karlarna inte låter fruarna köra "mannens" bil till vardags?
För gemensam familjebil är det väl ingen som har?? Oskyldig

Gullan402
0

Hm, jag vet nog någon som hade jublat om han levat och sagt att det hade han vetat hela tiden.Foten i munnen (Jag hade nog måttat foten mot ett speciellt ställe )

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[Norum]
0

*2 Det är nog lite så.. Vi har varsin bil, men om vi ska någonstans, gissa vem som kör vems bil??

Tips: Det är inte min Ford som rullar den dagen..

Hawknestgrove
0

Ja och jag vet, jag kör aldrig så dåligt, som när Janne sitter bredvid. Nån som kan skänka mig lite silvertejp? då hade jag nog kört bättre. Jag blir så hispig när han siter bredvid med sina kommentarer, så det är ett under, att jag inte försöker växla med backspegeln.

MEn han får äta upp det. Går vi på fest, då får HAN köra. JAG dricker. HAHAHAHAHA!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sotarn76
0

Kvinnor köra bättre men pga det krockar killar

så ofta på de för att de har sin egen och också

bra körstil Oskyldig men nästa frågan är  vem

parkera bättre Tungan ute

Gasoline
0

#4 Känner igen det där lite.

När jag och min kille ska någon stanns, så är det oftast han som kör. Anledningen är inte att jag inte får, utan jag vill inte! Han sitter hela tiden "Om du ska fortsätta misshandla bilen så får du inte låna den" "Du leker med marginalerna, det kunde ha gått illa" BLA BLA BLA! Och så kör han inte ett dugg bättre själv, det är inte jag som har legat i diket (inte utav samma anledning iaf, han va oförsiktig och jag gled av), inte kört in i något eller liknande.

[Norum]
0

*6 Visst är det typiskt? Förvånad

Gasoline
0

#7 Mjo, jag vet. Jag blir så irriterad på hans "världsmästare" attityd, hans far är likadan. Men men, jag vet att jag kör bättre, men det trycker ner ens självförtroende när han jämt ska klanka på min körning, något jag trodde jag va bättre på (än annat alltså) =/

JMax
0

Jag har inga problem att köra olika bilar, det tycker jag bara är skoj. Har kört en väldans massa bil o låg ofta på vägarna förr. Ska vi nånstans så är det oftast gubben som kör, jag tycker det är skönt att bara få åka med ibland. Kör jag så brukar han inte klaga…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Mammzing
0

Mina barn säger att jag kör med "Fullt ös, medvetslös! "

Kan känna att det stämmer ibland, allrahelst med en bra cd på.

[Norum]
0

*10 En sån bildekal skulle jag vilja ha! *asg*

Aviendha
0

#10 Det där känner jag igen, med min egen mamma ;)

#11 Dekalen "Full gas spar tid" finns ju om inte annat redan Oskyldig

Tur att jag åtminstånde inte bor i Schweitz!

[Norum]
0

*12 Den dekalen passar också.. haha

Sara
0

Jag tror att män och då speciellt yngre män, tror att de är bättre förare än de är.

Sara

Hawknestgrove
0

ja, jag blir hispig, när han sitter bredvid för då ska han gasa och bromsa och tala om att nu gör du av med för mycket sopppa blb, bla…. Då är det bättre att sitta bredvid och ha kul på fest. Dessvärrre, så får jag inte ens ha lika kul som Askungen, han vill hem vid 11 på kvällen.

OCh min sambo är duktig på att köra, ja visst. MEn han klarar inte av storstadstrafik och hatar rondeller.

bertina
0

jag 55+ och tant,  tror att alla yngre män, tror att dom kan köra bättre och fortare än vad jag kan. Ha, ha jag är tant, men min bil går fortare än de flästa ungtupparnas bilar går. jag vet att jag kan köra ifrån de flästa av er, men det behöver jag inte! De flästa yngre män har spelat allt för många dataspel. Där kan dom ligga plåt i plåt utan att något händer, om det skulle gå åt skogen så får ungtuppen ett nytt LIV!!!! Detta kan jag, TANTEN, tala om för dej, ungtupp, Det händer inte i verkliga LIVET.

Om du dör, så DÖR  DU. Jag kan fortfarande köra fortare än Du.!! Nästa gång du ser en Tant, DET ÄR JAG!!  Avstånd räddar liv! Så håll dej på avstånd från mej, Tanten!     

Tänk på din Mamma, som står vid din grav och gråter.

Du har inte bara ditt liv att värna om, det är många mammor som vill att du kör med omtanke. Du har kanske en morfar- farfar som kör bil. Om vi tänker på alla nära och kära innan vi utsätter alla våra medtrafikanter för vår framfart, så kanske både min och din morfar kan fortsätta att köra bil, eller åtminstonde  korsa gatan med ROLLATOR!!!!!! Den bästa föraren är den som tänker!

elyse
0

Jag kör bra när det gäller att hålla avstånd, placering och visa vart jag ska, men när det gäller att finmanövrera bilen vid t.ex. parkering så är jag dålig. Tog körkort för ca 5 år sedan. Övning ger färdighet och jag har inte tillgång till att öva mig. Hur skulle jag ha råd med en bil? Och varför skulle jag köpa en när jag bor i Sveriges mest cykelvänliga stad (Uppsala)? Jag känner trygghet i att veta att om jag skulle bli tvungen att skjutsa någon till sjukhuset eller liknande så har jag den färdigheten, att köra bil.

Alexej
0

Jag älskar att köra bil. Har haft körkort i över 30 år och ingen större olyka fast jag kör alltid för snabbt. Men jag undviker att ha en man bredvid mig.Obestämd

Men parkerar kan jag inte och backar med kärran är också svårt. Men det går bra ändå. Måste ju inte klämma in mig nånstans, går hellre lite…och i Skara finns ändå inga parkeringvakter! Bra för mig!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Aviendha
0

#18 Men han på permobilen såg suspekt ut, bettedde sig precis som en parkeringsvakt. Hänger ofta kring domkyrkan, eller är det bara en lokal förmåga måntro? ;)

Hawknestgrove
0

JA backa det kan jag, men inte med släp. Det  fordras övning på det och så ska det ju bli den där AHA känslan, som när man lärde sig klockan, ni vet…..MEn jag har  till och med C-kort. Så storlek på bil kvittar.

Alexej
0

#19 Han i permobilen hade tillfälligt jobb som parkeringsvakt. Men nu finns det inga pengar för honom längre. Nu är det Vilda Västern igen i Skara….Flört Fast polisen finns fortfarande och jag fick böter bara för att jag hade parkerad på fel sidan av gatan. Men jag hade brottom…

Aviendha
0

#21 Haha, härligt! LÅter som hemma då, där gick polisen ut i tidningen och berättade när de skulle vara borta under helgen osv. Du kan ju gissa om det skedde lite skadegörelse, inbrott och allmän buskörning på byn då? ;)