Läropengar
Jag undrar vad du har för erfarenhet av läropengar.
Är det dom supersnygga jeansen som kostade 899 kr?
Dom fanns inte i din storlek men du köpte jeansen ändå för du tänkte att du skulle banta.
Jeansen ligger kvar i garderoben ett år senare, oanvända och med lapparna kvar.
Är det fortkörningsbötern på 1500?
Är det huset som ni blev så kär i att ni inte tänkte på att besiktiga det?
Huset visade sig senare vara mögelskadat och ha enorma renoveringsbehov.
Ja gud det där med att man köpt för små kläder har ju hänt ett par gånger… Har massor av 38 kläder i garderoben som inte kan användas mer då jag är en 42 nu haha..

Hmm…ja för små kläder finns det en del…har dock rensat ut o sålt det mesta men det finns nog mer…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Visst har jag ångrat vissa köp.
Det senaste som sved var en micro som visade sig vara för liten för att micra vissa saker i. Dock gick den sönder så jag försökte få pengarna tillbaka men det fick jag inte utan fick en ny micro.
Så nu sitter jag med en helt ny micro som jag inte har användning för. Ska iof sälja den på blocket tänkte jag. Men det svider ändå.
Sara

`ska väll vara mitt förra bilköp då, en hyundai som var förstor för mig , impulsköp, sket i vilken bil jag köpte för jag var så ledesn för min ögonsten gick sönder, skitbil,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Det finns mycket. Men jag ser det som en del i livet. Bilar som gick sönder direkt och hamnade på skroten. Kläder, skor som passar inte…Huset som har fel överallt och blommor som torkade innan de började växer.
Nobody is perfect!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Har aldrig tänkt i den banan förr, men det finns nog en del. Som de där nudlarna från euroshoppers som påminde mig om varför jag brukar rata deras produkter 
Paulina