Sluta bevaka ett inlägg
Om du har Plus så kan du numera ta bort bevakningen av tidigare skrivna inlägg! Det finns ett litet x efter inlägget som du klickar på för att det ska tas bort.
Många har ju velat ha denna funktionen då det har poppat upp inlägg som man inte längre har intresse av.. Och nu är den här! 
Jippi Skruttis!
Det visste jag inte!
Tack för tipset!
Visst är det skönt? Ibland har ju flera år gamla inlägg poppat upp.. Inget intresse av dom alls längre.
JA! Äntligen! 

Mvh Stephanie 

Förstår inte varför alla jublar så?? 
Jättebra tycker jag :)
och jag fattar inget alls?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
*6 Vad är det du inte förstår? Till höger har du ju listan med de inlägg som du har svarat i eller har startat. Alltså inlägg som du nångång har har skrivit i.. Ibland har det kunnat poppa upp inlägg som man har skrivit i för ett år sen och som man inte har något intresse av att följa, nu har dom äntligen fixat så att man ta bort dom inläggen. Alltså sluta med bevakningen..
Väldigt bra!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Har du Plus? Det ingår i det paketet..

Såna kan vara nog så viktiga.. haha
Märkligt att man ska behöva köpa en sådan självklar funktion…
#13 Men man köper ju inte bara den funktionen? Den ingår i Plus.

Mvh Stephanie 

#14 Vad jag tror #13 menar är att det är konstigt att man ska behöva betala för en basfunktion som borde vara tillgänglig för alla.
Jag förstår att man behöver betala för att få punkterna nedanför, men resten….
* Oändligt stor Inkorg. Skicka och ta emot precis hur många privata meddelande som helst.
* Fler fotoalbum. Organisera dina bilder i olika album.
* Mer utrymme i ditt fotoalbum. Varje gång du förlänger ditt Plus-medlemskap får du 1 mb extra utrymme för dina bilder.

ser fortfarande inget och jag har ju plus i och med att jag är medis och sajtvärd…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....